Από το βήμα κομματικής εκδήλωσης του ΣΥΡΙΖΑ στον Άλιμο την Παρασκευή, εμφανίστηκε βέβαιος ότι «δεν υπάρχει ιδιώτης επενδυτής να βάλει από την τσέπη του 8-9 δισ.».
«Εάν δείτε τη Lamda να βάζει μέσα μπουλντόζα για έργα πάρτε με τηλέφωνο να το δω και εγώ», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
«Η κυβέρνηση πιέστηκε να προχωρήσει τη σύμβαση και το έκανε. Δεν θα βάλουμε εμπόδια αλλά δεν υπάρχει ιδιώτης να βάλει τόσα πολλά λεφτά -το έχουμε δει και στη Βρετανία και στη Γερμανία- και στο τέλος το έργο πέρασε στο δημόσιο για να ολοκληρωθεί», συμπλήρωσε.
«Πολλοί δεν ήθελαν να κλείσει η συμφωνία γιατί ήθελαν ανατροπή της κυβέρνησης»
«Η συμφωνία έκλεισε μετά από μια σκληρή διαπραγμάτευση, αν και οι μισοί μας εγκαλούσαν γιατί δεν την κλείναμε με όποιον τρόπο, και οι άλλοι μισοί ευχόντουσαν να μην κλείσει με στόχο την ανατροπή αυτής της κυβέρνησης», δήλωσε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι «πετύχαμε την επαναφορά ενός ευρωπαϊκού εργασιακού πλαισίου, δηλαδή τη θεσμοθέτηση συλλογικών συμβάσεων. Επανέρχονται όσα ξήλωσαν οι προηγούμενοι με τα κέντρα καθοδήγησης τους».
Όπως υποστήριξε, «πετύχαμε μία συμφωνία με μηδενικό δημοσιονομικό αντίκτυπο. Δηλαδή για κάθε ευρώ που θα επιβαρύνεται ο πολίτης -εάν δεν πετύχουμε τους στόχους το 2019 και το 2020- θα υπάρχουν ανταποδοτικά μέτρα».
«ΝΔ και ΔΗΣΥ έχουν ενιαίο κέντρο καθοδήγησης»
Ο κ. Σπίρτζης επιτέθηκε στη Ν.Δ., λέγοντας ότι «έχει υποστεί μετάλλαξη, έχει δομικό πρόβλημα, οι θέσεις που βγάζει προς τα έξω δείχνουν ότι δεν έχει στόχευση. Δεν θυμίζει τίποτα με τη Ν.Δ. του Κωνσταντίνου Καραμανλή, δεν θυμίζει τη φωτισμένη Δεξιά».
Επανέφερε δε την κατηγορία ότι Δημοκρατική Συμπαράταξη και Ν.Δ. έχουν ενιαίο κέντρο καθοδήγησης, ενώ εκτόξευσε βέλη κατά του διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος Γιάννη Στουρνάρα, του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη, αλλά και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών.
Αναλογικά διόδια και εισιτήρια
Ο υπουργός υπογράμμισε ότι για την κυβέρνηση τα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί όταν αλλάξουν οι συμβάσεις των προηγούμενων κυβερνήσεων και υπάρξουν αναλογικά διόδια.
Προσδιόρισε εξάλλου το 2018 ως τη χρονιά που θα φανεί μια πρώτη μείωση στο αντίτιμο ενώ ο στόχος, όπως είπε, είναι το 2019 να έχει ολοκληρωθεί η μείωση στις τιμές με το αναλογικό ηλεκτρονικό διόδιο. Παράλληλα είπε ότι το υπουργείο προσανατολίζεται σε αναλογικό εισιτήριο και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
«Όχι άλλα σιντριβάνια»
Σημείωσε επιπλέον ότι την Παρασκευή βγήκε η προκήρυξη για την γραμμή 4 του μετρό, ένα πολύ μεγάλο έργο όπως το χαρακτήρισε.
Τέλος ο κ. Σπίρτζης αναφέρθηκε σε μια σειρά έργων που προωθούνται από το υπουργείο, υπογραμμίζοντας πως δεν θα γίνονται πλέον έργα για τα έργα, αλλά έργα προς το κοινωνικό όφελος. «Όχι άλλα σιντριβάνια», είπε αστειευόμενος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr