Τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,75 ευρώ από 0,65ευρώ, αυξημένα κατά 15,3%.
Το εννεάμηνο του 2006, οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου Vivartia (συνεχιζόμενες δραστηριότητες) ενισχύθηκαν κατά 10,5%, στα 484,9 εκατ. ευρώ από 438,9 εκατ. ευρώ. Πρέπει να σημειωθεί ότι τα δημοσιευμένα μεγέθη δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με την αντίστοιχη περίοδο του 2005, καθότι στο αποτέλεσμα του 2006 συμπεριλαμβάνεται μόνο ένας μήνας δραστηριότητας του κλάδου αρτοποιΐας και ζαχαρωδών- πρώην Chipita.
Για λόγους συγκρισιμότητας και συμπεριλαμβάνοντας τα μεγέθη του κλάδου αρτοποιΐας και ζαχαρωδών για ολόκληρο το εννεάμηνο του 2006 όπως και αντίστοιχα του 2005, οι πωλήσεις του Ομίλου το 2006 είναι αυξημένες κατά 7,8%, σε σχέση με το 2005.
Τα δημοσιευμένα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου Vivartia διαμορφώθηκαν στα 72,7εκατ. ευρώ από 82,8εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 12,2%. Σε συγκρίσιμη βάση όμως, δηλαδή αφαιρώντας τα έσοδα από τον τερματισμό της συμφωνίας με την Danone και συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων του κλάδου αρτοποιΐας και ζαχαρωδών για όλο το εννεάμηνο, το αναπροσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 7,9% στα 103,3 εκατ. ευρώ άμεσα συγκρίσιμο με τα 95,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο το 2005.
Σημειώνεται ότι τα καθαρά κέρδη του Ομίλου, με τις κατάλληλες αναπροσαρμογές, αυξήθηκαν κατά 128,1%, δηλαδή στα 39,0εκατ. ευρώ από 17,0εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Αναλυτικότερα οι πωλήσεις και η κερδοφορία σε κάθε κλάδο για το εννεάμηνο διαμορφώθηκαν ως εξής:
- Στον κλάδο γαλακτοκομικών και ποτών, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 282,0εκατ. ευρώ από 276,6εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2005, ενισχυμένες κατά 2% και συμπεριλαμβανομένου και τις πωλήσεις του Βλάχας για ενάμιση μήνα. Επίσης, οι πωλήσεις του φρέσκου γάλακτος και του γιαουρτιού αυξήθηκαν σαν αποτέλεσμα της περαιτέρω ανάπτυξης της κατηγορίας των υψηλής αξίας λειτουργικών προϊόντων με την εισαγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων όπως το DailyProtect και τη νέα σειρά γιαουρτιών. Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του κλάδου παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του 11,8%, στα 41,7εκατ. ευρώ από τα 37,3εκατ. ευρώ (μη λαμβάνοντας υπόψη τα κέρδη από το τερματισμό της συμφωνίας με την Danone) το αντίστοιχο διάστημα του 2005.
- Στον κλάδο αρτοποιίας και ζαχαρωδών, οι πωλήσεις του εννιαμήνου, αυξήθηκαν κατά 18,2% στα 256,2εκατ. ευρώ από 216,8εκατ. ευρώ. Αναλυτικότερα οι πωλήσεις στην Ελλάδα ενισχύθηκαν κατά 21% και στο εξωτερικό στις χώρες της CEFTA κατά 35% και στις χώρες CIS κατά 5%, με το λανσάρισμα νέων προϊόντων όπως το αλμυρό σνακ PitaBakes, τα Παραδοσιακά Παξιμάδια και τη νέα σειρά προϊόντων σοκολάτας (Finetti). Σε επίπεδο κερδοφορίας τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 35,9 εκατ. ευρώ από 30,1 εκατ. το 2005, αυξημένα κατά 19,2%, λαμβάνοντας υπόψη μη επαναλαμβανόμενα αλλά έσοδα εκμετάλλευσης ύψους 5 εκατ. ευρώ το 2005.
- Ο κλάδος των υπηρεσιών εστίασης και ψυχαγωγίας, παρουσίασε 6,3% αύξηση στις πωλήσεις του, στα 115,7εκατ. ευρώ από 108,9εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2005, αποτέλεσμα της ενοποίησης 4 νέων καταστημάτων και της ενίσχυσης των πωλήσεων των καταστημάτων Flocafe. Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 17,4εκατ. ευρώ από 18,4εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 5,6% λόγω της αυξημένης δαπάνης προώθησης του σήματος Goodys κατά το πρώτο εξάμηνο 2006.
- Στον κλάδο καταψυγμένων τροφίμων, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 4,3% στα 53,5 εκατ ευρώ από 51,3εκατ. ευρώ, αποτέλεσμα της αύξησης της κύριας δραστηριότητας στα καταψυγμένα λαχανικά, της εισαγωγής νέων προϊόντων (ντομάτας) και της εισόδου στις φρέσκες σαλάτες. Σε επίπεδο κερδοφορίας, η σημαντική βελτίωση στα κόστη συντέλεσε στην κατά 6,6% αύξηση των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) στα 10,7εκατ. ευρώ από 10,0εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2005.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr