Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group, παρουσιάζουν Καθαρά Κέρδη μετά από Φόρους 2,17 εκατ. ευρώ στις οποίες περιλαμβάνονται μη επαναλαμβανόμενες ζημίες 4,38 εκατ. ευρώ από χρηματοοικονομικά παράγωγα ασφάλισης κινδύνου για το πετρέλαιο.
Κατά το γ΄ τρίμηνο 2009, οι Πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 106,34 εκατ. ευρώ ( 111,03 εκατ. ευρώ), τα Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) 25,61 εκατ. ευρώ έναντι 28,08 εκατ. ευρώ και Καθαρά Κέρδη 13,52 εκατ. ευρώ ( 22,43 εκατ. ευρώ).
Κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2009, κυρίως λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, παρουσιάσθηκε μείωση της συνολικής κίνησης επιβατών και οχημάτων στην Αδριατική θάλασσα και στις γραμμές εσωτερικού. Σε αυτό το κλίμα, ο Όμιλος Attica κατάφερε να αυξήσει τα μερίδια αγοράς σε όλες τις κατηγορίες κίνησης στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας και παράλληλα ενίσχυσε την παρουσία του με δύο πλοία στις γραμμές εσωτερικού, ένα στη γραμμή της Δωδεκανήσου και ένα στη νέα σύνδεση Πειραιάς- Ηράκλειο που ξεκίνησε στις 12 Μαρτίου 2009. Τα οικονομικά στοιχεία του εννεαμήνου 2009 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2008 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 30η Σεπτεμβρίου 2009, Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων 500,95 εκατ. ευρώ ( 502,83 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2008) και Πάγια Στοιχεία (πλοία) αξίας 752,10 εκατ. ευρώ ( 744,72 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2008). Στις 30 Σεπτεμβρίου 2009, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν στα υψηλά επίπεδα των 80,19 εκατ. ευρώ Στα αποτελέσματα του εννεαμήνου 2009 περιλαμβάνονται χρηματοοικονομικές δαπάνες 12,30 εκατ. ευρώ έναντι 17,04 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του προηγούμενου έτους και αποσβέσεις 20,91 εκατ. ευρώ έναντι 19,35 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο το 2008.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Την περίοδο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2009 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με πέντε πλοία Superfast και οκτώ πλοία Blue Star. Σύμφωνα με τα στοιχεία των Ελληνικών λιμεναρχείων, η συνολική κίνηση στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας σημείωσε μείωση κατά 3% σε επιβάτες και 19% στα φορτηγά, ενώ η κίνηση Ι.Χ. οχημάτων παρουσίασε αύξηση 2%.
Στις γραμμές αυτές, τα πλοία της Attica Group, Superfast V, Superfast VI, Superfast XI, Superfast XII (μέχρι τις αρχές Μαρτίου), Blue Horizon και το Superfast I, μετέφεραν 587.008 επιβάτες (μείωση 1,6%), 100.407 φορτηγά οχήματα (μείωση 10,2%) και 124.466 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 9,3%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε όλες τις κατηγορίες κίνησης με αυξημένα μερίδια αγοράς 33,4% στους επιβάτες, 32,7% στα φορτηγά οχήματα και 28,9% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα στους πρώτους εννέα μήνες του 2009.
Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των Ελληνικών Λιμενικών Αρχών.
Στις γραμμές εσωτερικού ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές Πειραιά-Κυκλάδες, Ραφήνα-Κυκλάδες, Πειραιά-Δωδεκάνησα και Πειραιά-Ηράκλειο. Τα πλοία του Ομίλου Attica, Blue Star 1, Blue Star 2, Blue Star Paros, Blue Star Naxos, Blue Star Ithaki, Superferry II, Διαγόρας και Superfast XII μετέφεραν 3.199.939 επιβάτες, (αύξηση 12,3%), 113.602 φορτηγά οχήματα (αύξηση 30,2%) και 412.252 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 13,6%) εκτελώντας συνολικά 23% περισσότερα δρομολόγια από το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2008 λόγω της μεταδρομολόγησης των πλοίων Blue Star 1 από τη Βόρειο θάλασσα στη γραμμή των Δωδεκανήσων και από την 12η Μαρτίου του Superfast XII από τη γραμμή Πάτρα-Ancona στη σύνδεση Πειραιάς-Ηράκλειο.
Την περίοδο 13 Μαρτίου - 30 Σεπτεμβρίου 2009 το Superfast XII κατέκτησε μερίδιο αγοράς 18% σε επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 15% της κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων, εκτελώντας 29% των συνολικών δρομολογίων της γραμμής την περίοδο αυτή.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΝΕΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ
Στις 25 Ιουνίου 2009 υπεγράφη η συμφωνία για τη να
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr