Οι ενοποιημένες πωλήσεις διαμορφωθήκαν στα 53,24 εκατ. ευρώ (63,41 εκατ. ευρώ το α τρίμηνο 2008) και ενοποιημένες ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) -5,46 εκατ. ευρώ (3,00 εκατ. ευρώ).
Το α' τρίμηνο κάθε έτους η κίνηση είναι χαμηλότερη από τα άλλα τρίμηνα του έτους. Ιδιαίτερα το φετινό α' τρίμηνο, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, παρουσιάσθηκε μείωση της συνολικής κίνησης επιβατών και οχημάτων στην Αδριατική θάλασσα και στις γραμμές εσωτερικού. Σε αυτό το κλίμα, ο Ομιλος Attica κατάφερε να αυξήσει τα μερίδια αγοράς σε όλες τις κατηγορίες κίνησης στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας και παράλληλα ενίσχυσε την παρουσία του με δύο πλοία στις γραμμές εσωτερικού, ένα στη γραμμή της Δωδεκανήσου και ένα στη νέα σύνδεση Πειραιάς-Ηράκλειο που ξεκίνησε στις 12 Μαρτίου 2009.
Την 31η Μαρτίου, 2009, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν στα υψηλά επίπεδα των 109.91 εκατ. ευρώ ενώ ο λόγος Καθαρού Δανεισμού προς Πάγια Στοιχεία ήταν 38%.
Τα οικονομικά στοιχεία του α' τριμήνου 2009 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2009 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 31η Μαρτίου, 2009, Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων 489,67 εκατ. ευρώ (502,83 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου, 2008) και Πάγια Στοιχεία (πλοία) αξίας 738,08 εκατ. ευρώ (744,72 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου, 2008).
Στα αποτελέσματα του α' τριμήνου του 2009 περιλαμβάνονται χρηματοοικονομικές δαπάνες 4,59 εκατ. ευρώ έναντι 5,72 εκατ. ευρώ το α' τρίμηνο του προηγούμενου έτους και αποσβέσεις 6,95 εκατ. ευρώ έναντι 6,50 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο το 2008.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ - ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Κατά το α' τρίμηνο του 2009 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με πέντε πλοία Superfast και οκτώ πλοία Blue Star. Σύμφωνα με τα στοιχεία των Ελληνικών λιμεναρχείων, η συνολική κίνηση στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας σημείωσε μείωση κατά περίπου 10% σε επιβάτες και Ι.Χ. οχήματα και κατά περίπου 20% στα φορτηγά.
Στις γραμμές αυτές, τα πλοία της Attica Group, Superfast V, Superfast VI, Superfast XI, Superfast XII (μέχρι τις αρχές Μαρτίου), Blue Horizon και το Superfast I, μετέφεραν 108.333 επιβάτες (μείωση 0,4%), 34.106 φορτηγά οχήματα (μείωση 12,5%) και 18.136 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 7,6%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε όλες τις κατηγορίες κίνησης με αυξημένα μερίδια αγοράς 39,7% στους επιβάτες, 34,2% στα φορτηγά οχήματα και 37,6% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα στους πρώτους τρεις μήνες του 2009.
Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των Ελληνικών Λιμενικών Αρχών.
Στις γραμμές εσωτερικού ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές Πειραιά-Κυκλάδες, Ραφήνα-Κυκλάδες και Πειραιά-Δωδεκάνησα. Τα πλοία του Ομίλου Attica, Blue Star 1, Blue Star 2, Blue Star Paros, Blue Star Naxos, Blue Star Ithaki, Superferry II, Διαγόρας μετέφεραν 490.427 επιβάτες, (αύξηση 9,8%), 27.952 φορτηγά οχήματα (μείωση 6,2%) και 63.129 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 2,3%) εκτελώντας συνολικά 16% περισσότερα δρομολόγια από το α? τρίμηνο του 2008 λόγω της μεταδρομολόγησης των πλοίων Blue Star 1 από τη Βόρειο θάλασσα στη γραμμή των Δωδεκανήσων και από την 12η Μαρτίου του Superfast XII από τη γραμμή Πάτρα-Ancona στη σύνδεση Πειραιάς-Ηράκλειο.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Στις 2 Δεκεμβρίου 2008, οι Έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις των συγχωνευομένων εταιριών ενέκριναν τη συγχώνευση με απορρόφηση της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. και της κατά 100% θυγατρικής Superfast Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε. από την Attica Α.Ε. Συμμετοχών. Οι 37.440.020 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές της Attica Α.Ε. Συμμετοχών που προέκυψαν από την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου και εδόθησαν σε ανταλλαγή των μετοχών των μειοψηφιών της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. εισήχθησαν προς διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο Αθηνών στις 2 Ιανουαρίου 2009. Σήμερα, το μετοχικό κεφάλαιο της Attica A.E. Συμμετοχών ανέρχεται σε Ευρώ 117
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr