Η Cententia ανέλαβε την υλοποίηση ολοκληρωμένου συστήματος λογισμικού για τη διαχείριση των καθυστερημένων οφειλών εμπλοκών της τράπεζας, και παρακολούθησης Νομικών ενεργειών (Collections & Recovery).
Σκοπός του νέου έργου που προστίθεται σε σειρά ανάλογων επιτυχημένων εγκαταστάσεων- είναι η δημιουργία ενός συστήματος, το οποίο θα καλύπτει πλήρως τις ανάγκες της Τράπεζας για την επιτυχή πελατοκεντρική διεξαγωγή όλων των ενεργειών που σχετίζονται με την ύπαρξη οφειλών.
Το νέο έργο θα υλοποιηθεί στην πλατφόρμα AroTRON CRM Collections & Recoveries της Cententia, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά στον συγκεκριμένο τομέα, με πληθώρα εγκαταστάσεων σε Τράπεζες και Call Centers (έξιΤράπεζες, δέκα Call Centres και μεγάλες δικηγορικές εταιρείες).
Η Attica Bank εμπιστεύθηκε τη Cententia και το AroTRON, λαμβάνοντας υπόψη τα έντεκα χρόνια επιτυχούς παρουσίας και εξέλιξης του συστήματος, τη διαχρονικότητα και την ωριμότητα της λύσης, όπως και το πλήθος των επιτυχημένων εγκαταστάσεων.
H εγκατάσταση καλύπτει πλήρως τον κύκλο precollections-collections-recovery για τους τομείς:
- Λιανική τραπεζική (retail banking): δάνεια (Καταναλωτικό, Προσωπικό, Στεγαστικό κ.λπ.), πιστωτικές κάρτες, καθώς και τις εξασφαλίσεις τους
- Επιχειρηματική τραπεζική (corporate banking): Αλληλόχρεους Λογαριασμούς (ΑΑΛ), Επιχειρηματικά Δάνεια (SBB) καθώς και διαχείριση εξασφαλίσεων (σφραγισμένες επιταγές, προσημειώσεις κ.λ.π.).
- Leasing Λογαριασμούς
- Factoring Λογαριασμούς
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr