Μία ημέρα μετά την ανακοίνωση των εξαιρετικών αποτελεσμάτων εξαμήνου η ΚΡΙ-ΚΡΙ ανακοίνωσε αύξηση της εμπορευσιμότητας με τόνωση του free float.
Μετοχές της οικογένειας Τσινάβου θα διατεθούν λοιπόν σε θεσμικούς επενδυτές με κύριο στόχο την αύξηση της εμπορευσιμότητας, όπως ανακοίνωσε ο κ. Τσινάβος.
Ο προεδρος και CEO της εταιρείας εξήγησε πως «στόχος μας είναι η αύξηση της εμπορευσιμότητας. Δουλεύουμε με market maker εδώ και δύο μήνες και είναι σαφές πως ήρθε η ώρα για μείωση ενός ποσοστού του μεριδίου της οικογένειας».
Ο κ. Τσινάβος ξεκαθάρισε παράλληλα ότι εταιρεία θα ακολουθήσει ανάλογη μερισματική πολιτική. «Είναι κίνητρο για τους μετόχους μας και πρέπει να σημειωθεί πως έχουμε ταμείο και μηδενικά δάνεια. Θα καλύψουμε επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ από ίδια ρευστότητα και θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε ίδια μερισματική πολιτική».
Θυμίζουμε πως η ΚΡΙ-ΚΡΙ ανακοίνωσε διψήφια ανάπτυξη πωλήσεων στο α' εξάμηνο ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε €26,32 εκατ.
H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ είδε τον κύκλο εργασιών της το α' εξάμηνο του 2024 να διαμορφώνεται σε €130,87 εκατ. έναντι €112,97 εκ. το 2023 (αυξημένο κατά 15,8%). Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €29,44 εκ. έναντι €28,72 εκ. το 2023. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €27,05 εκ., έναντι €26,18 εκ. το 2023.
Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +14,5% σε αξία και +19,7% σε όγκο. Στις αγορές εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη +27,8%, ξεπερνώντας τα €63εκ. Πλέον αποτελούν το 62,6% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Σημαντική ώθηση υπάρχει από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας, καθώς και από την είσοδο σε νέες αγορές όπως η Γαλλία. Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα €37,8εκ. παρουσιάζοντας μείωση -2,4% σε αξία, αλλά αύξηση +4,8% σε όγκο. Στην τρέχουσα περίοδο, οι τιμές των προϊόντων μας βρίσκονται σε χαμηλότερο επίπεδο, και αυτό επηρεάζει αρνητικά την αξία των πωλήσεων, πιέζοντας, παράλληλα, τα περιθώρια κερδοφορίας. Σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr