Μιλώντας στους εκπροσώπους των ΜΜΕ στο περιθώριο της εκδήλωσης «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών», όπου παρουσιάστηκαν οι κοινοί στόχοι και πρωτοβουλίες της Lidl Hellas και της UNICEF στην πρόληψη και την καταπολέμηση κάθε μορφής βίας κατά των παιδιών στην Ελλάδα, ο κ. Brandenurger παραδέχθηκε ότι οι πληθωριστικές πιέσεις έχουν επηρεάσει τις καταναλωτικές συνήθειες των πελατών, τόσο σε αξία αγορών, όσο και σε τεμάχια.
Εξήγησε ότι οι περισσότερες αγορές γίνονται κυρίως τις ημέρες που ακολουθούν τις καταβολές των μισθών και στη συνέχεια περιορίζονται. «Όταν ο κόσμος πληρώνεται στις αρχές του μήνα υπάρχει κατανάλωση. Τις τελευταίες εβδομάδες του μήνα, όμως, αυτή περιορίζεται σε επίπεδα που δεν περιμέναμε», τόνισε.
Όπως είπε ο κ. Brandenburger, «ο πληθωρισμός μας έχει επηρεάσει όλους», ενώ όσον αφορά τη γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ στάθηκε κυρίως στο ενεργειακό κόστος που έχει διπλασιαστεί, καθώς και στο κόστος των μεταφορικών, ενώ «βαρίδι» αποτελούν και τα τραπεζικά επιτόκια.
Παρόλα αυτά, τόνισε ότι ο πληθωρισμός καταγράφει σταδιακά αποκλιμάκωση και θεωρεί ότι το επόμενο διάστημα αυτός των τροφίμων θα πέσει περισσότερο.
«Στροφή» στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Οι καταναλωτές έχουν περιορίσει τις αγορές τους κυρίως στα απαραίτητα και ειδικά σε τρόφιμα, δείχνοντας να εμπιστεύονται όλο και περισσότερο προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, επεσήμανε ο κ. Brandenburger.
Κάτι που, όμως μας είπε, συμφέρει τη Lidl που έχει «πληθώρα τέτοιων προϊόντων και ιδιαίτερα ποιοτικά».
Πάντως και η ίδια η εταιρεία από την πλευρά της έχει κάνει την προσπάθειά της να μειώσει το οικονομικό βάρος για τον καταναλωτή, καθώς έχει μειώσει σταθερά τις τιμές σε 200 προϊόντα μέχρι και 35%, με τον Πρόεδρο Διοίκησης της Lidl Hellas να προαναγγέλλει νέες μειώσεις στο άμεσο μέλλον, αν και δεν θέλησε να αναφερθεί στο ύψος τους.
Τα προβλήματα στη Θεσσαλία
Αναφορικά με τις φονικές και καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία, ο κ. Brandenburger είπε ότι η εταιρεία αντιμετώπισε προβλήματα στα 7 από τα 16 καταστήματα που διαθέτει στην περιοχή, καθώς και στην αποθήκη της στο Μεγαλοχώρι Τρικάλων. Πλέον έχει επανέλθει πλήρως η λειτουργία σε όλα τα καταστήματα στην περιοχή.
Φυσικά ισχυρό πλήγμα δέχθηκαν και οι συνεργάτες παραγωγοί της γερμανικής αλυσίδας στην περιοχή, με τον κ. Brandenburger να εξηγεί ότι προς το παρόν δεν παρατηρείται έλλειψη προϊόντων στα ράφια, αλλά δεν έχει προλάβει να γίνει και μια συνολική αποτίμηση των ζημιών. Η εταιρεία, πάντως, προτίθεται να στηρίξει τους συνεργάτες της.
Νατάσα Παπαδημητροπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr