«Ο Scooby Doo και η παρέα του φέρνουν καταπληκτικά νέα για τους φίλους τους. O νέος, ακαταμάχητος πύραυλος Κρι Κρι Kids Scooby Doo συνδυάζει τις αγαπημένες γεύσεις των παιδιών βανίλια & κακάο με λαχταριστά σοκομπιλάκια για topping. Η περιπέτεια όμως δεν σταματά εδώ! Ο Scooby Doo ζωντανεύει μέσα από το κινητό σας σκανάροντας το QR code που θα βρείτε πάνω στην συσκευασία, για ατελείωτο παιχνίδι με τον αγαπημένο μας Scooby Doo και την παρέα του, φωτογραφίες μαζί του και άλλες μοναδικές εκπλήξεις. Μία augmented reality εμπειρία που θα δώσει την ευκαιρία στους μικρούς σας ήρωες να απολαύσουν το παγωτό τους διασκεδάζοντας.
Οι αγαπημένοι μας υπερήρωες PJ Masks εμφανίζονται και στο νέο παγωτό Κρι Κρι Kids. To νέο κυπελάκι Κρι Κρι Kids PJ Masks με απολαυστικό παγωτό βανίλια & κακάο, φτιαγμένο με φρέσκο γάλα, θα ξετρελάνει του μικρούς μας φίλους. Ενώ τα απίθανα δωράκια fingermasks με τους 3 υπερήρωες με πιτζάμες, τον Cat boy, τον Gecko και την Owlette, υπόσχονται παιχνίδι που δεν θα τελειώσει ποτέ!
Επειδή καλοκαίρι χωρίς γρανίτα δε γίνεται, η Top Mix στριφογυριστή γρανίτα ξυλάκι αποτελεί τη νέα δροσιστική έκπληξη, με έναν μοναδικό συνδυασμό φρούτων που δεν έχετε ξαναδοκιμάσει. Απολαυστικές γεύσεις ροδάκινου, passion fruit, μούρων και μήλου γίνονται ένα για να δροσίσει μικρούς και μεγάλους!», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Όπως αναφέρεται η «Κρι Κρι αξιοποιεί υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία και προδιαγραφές ποιότητας για να παράγει με την ίδια αγάπη και με εξαιρετικής ποιότητας πρώτες ύλες τα προϊόντα της για πάνω από 60 χρόνια. Ως η μοναδική ελληνική εταιρία παγωτού με πανελλαδική διανομή, γνωρίζει καλά τι σημαίνει ελληνικό καλοκαίρι και πώς να χαρίζει μοναδικές στιγμές απόλαυσης στα παιδιά. Τα παγωτά Κρι Κρι kids έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν ποιοτικές επιλογές που συνδυάζουν γεύση και θρεπτικά συστατικά, προσφέροντας απόλαυση στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία Κρι Κρι είναι μια κερδοφόρα εξαγωγική γαλακτοβιομηχανία που κατέχει σαν μάρκα τη δεύτερη θέση σε όγκο στην ελληνική αγορά γιαουρτιού και παγωτού έχει εντάξει στο τριετές επενδυτικό πρόγραμμα των 27 εκατ. ευρώ που υλοποιεί, επένδυση 5 εκατ. ευρώ στο Τμήμα Παγωτού.
Στην ελληνική αγορά παγωτού, η Κρι Κρι το 2019 ενίσχυσε τη θέση της επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων +4,8%. Μάλιστα η εταιρία πύκνωσε το δίκτυό της με 1.000 νέα σημεία πώλησης. Οι πωλήσεις θα ήταν ακόμα υψηλότερες, αν οι καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου έως τα μέσα Μαΐου, δεν ήταν δυσμενείς για τις πωλήσεις παγωτού. H μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 14,9% (στοιχεία NIELSEN Δεκ. 2019).
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr