Για τη διαχείριση του lockdown, αλλά και της νέας πραγματικότητας μετά το άνοιγμα της ελληνικής οικονομίας, μίλησε στο Reporter ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος. Αρχικά αναφέρθηκε στην πορεία της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας κατά τη διάρκεια, που οι περισσότερες επιχειρήσεις στη χώρα μας έβαλαν «λουκέτο».
Πρόσκαιρη πτώση για τις πωλήσεις παγωτού – Αισιοδοξία για τους επόμενους μήνες
Όπως επισημαίνει ο κ. Τσινάβος, αναφορικά με την δραστηριότητα του γιαουρτιού για την Κρι Κρι, «η πορεία των πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό δεν επηρεάστηκε από το lockdown, διότι η κατανάλωση των γαλακτοκομικών συνέχισε να γίνεται μέσα στο σπίτι όπως και πριν και μέσω των Super Markets, που παρέμειναν ανοιχτά».
Από την άλλη πλευρά, ο ίδιος τονίζει πως οι πωλήσεις του παγωτού για το δίμηνο Μάρτιος-Απρίλιος εμφάνισαν πρόσκαιρη πτώση. «Η κατανάλωση παγωτού στο σπίτι όμως αυξήθηκε, με αποτέλεσμα να παρουσιάσει άνοδο η ζήτηση των οικογενειακών συσκευασιών, κυρίως μέσω των Super Markets», συμπληρώνει ο πρόεδρος της Κρι Κρι.
Πλέον, με την επιστροφή στη νέα πραγματικότητα και με τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων, η ζήτηση για τα προϊόντα της Κρι Κρι σταδιακά παίρνει τα «πάνω» της. Ωστόσο, όπως προσθέτει ο κ. Τσινάβος, η ζήτηση προβλέπεται να επηρεαστεί αρνητικά λόγω του μειωμένου τουρισμού στα νησιά και σε άλλες τουριστικές περιοχές.
Σε μια απόπειρα πρόβλεψης της πορεία της Κρι Κρι τους επόμενους μήνες, υπογραμμίζει πως «με δεδομένα ότι το γιαούρτι συμμετέχει στο 70% των πωλήσεων της εταιρείας, ότι η πορεία των πωλήσεων είναι θετική και ότι το δε παγωτό φαίνεται να επανακάμπτει, είμαστε αισιόδοξοι για τους επόμενους μήνες».
Καμία έλλειψη στις πρώτες ύλες – Ίσως διατηρήσουμε την τηλεργασία
Ως προς το ζήτημα της τροφοδοσίας, ο πρόεδρος της Κρι Κρι ανέφερε στο Reporter ότι «η εφαρμογή των πολύ αυστηρών προληπτικών μέτρων που λάβαμε εντός της εταιρείας επεκτάθηκε και στους παραγωγούς γάλακτος με τους οποίους συνεργαζόμαστε. Παράλληλα, αυξήσαμε τα στοκ των αποθεμάτων σε πολλές πρώτες ύλες και υλικά συσκευασίας και έτσι καταφέραμε να μην έχουμε καμία έλλειψη».
Ανάμεσα στα προληπτικά μέτρα που έλαβε η εταιρεία ήταν και η εργασία εξ αποστάσεως. Στο πλαίσιο αυτό, το 60% των διοικητικών υπαλλήλων της Κρι Κρι εργαζόταν κατά τη διάρκεια του lockdown από το σπίτι. «Είναι μια πρακτική που κρίθηκε αποτελεσματική και πιθανόν να διατηρηθεί σε κάποιες περιπτώσεις και στη μετά νόσου εποχή», σημειώνει ο κ. Τσινάβος.
Επιτακτική ανάγκη η ψηφιοποίηση σε όλους τους τομείς
«Η πανδημία δημιούργησε νέες τάσεις και συνήθειες στους καταναλωτές, μέρος των οποίων θα παραμείνει και τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα με τη μείωση των εισοδημάτων που θα επέλθει, λογικό είναι αυτές οι αλλαγές να επηρεάσουν την στρατηγική μας στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων», αναφέρει ο κ. Τσινάβος σχετικά με τα πλάνα της εταιρείας, με τα νέα δεδομένα που έχει επιβάλει η πανδημία του κορονοϊού στις ελληνικές επιχειρήσεις.
Τέλος, ο πρόεδρος της Κρι Κρι επισημαίνει ότι «πρακτικές που εφαρμόστηκαν την περίοδο αυτή όπως, τηλεδιασκέψεις και εργασία από το σπίτι, και αξιολογήθηκαν θετικά, θα παραμείνουν σε εφαρμογή αξιοποιώντας τη νέα τεχνολογία και τα επόμενα χρόνια. Ακόμη πιο επιτακτική ανάγκη πλέον στις επιχειρήσεις είναι να εφαρμόσουν την ψηφιοποίηση σε όλους τους τομείς των λειτουργιών τους».
Αριστοτέλης Παππάς
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr