Ήδη πολλά καταστήματα ακόμη και λεγόμενα γκουρμέ αναζητούν το πώς θα «στηθούν» ώστε να εξυπηρετούν από απόσταση τους πελάτες τους που με δεδομένη τη συγκυρία διστάζουν να βγουν έξω για φαγητό όταν θα επιτραπεί.
Βέβαια όλη αυτή η υπόθεση είναι δύσκολη και απαιτεί συνέργειες με εταιρίες διανομής ή «χτίσιμο» στόλου in house που είναι κοστοβόρο. Και βέβαια δεν είναι δεδομένο ότι μπορεί να λειτουργήσει.
Σύμφωνα πάντως με όσα ανέφερε ο Βλάσης Γεωργάτος, επικεφαλής της Γρηγόρης Μικρογεύματα μιλώντας στο Webinar της Endeavor Greece με θέμα «Η ηγεσία σε καιρούς κρίσης», η ενίσχυση του delivery και του take away είναι μια λύση που η αλυσίδα του βλέπει στην παρούσα φάση.
Σημειώνεται ότι τα 350 καταστήματα της Γρηγόρης Μικρογεύματα σε Ελλάδα, Ρουμανία, Γερμανία και Κύπρο παρέμειναν ανοικτά όλο αυτό το διάστημα.
Έφτασαν δε να κάνουν το 40% του τζίρου της προ πανδημίας εποχής, έχοντας ανακτήσει επιπλέον 25% από τις πρώτες ημέρες τις κρίσης όπου ο τζίρος είχε υποχωρήσει κατά 85%.
«Για εμάς το στοίχημα είναι η ανάκτηση του μεριδίου αγοράς», είπε και συμπλήρωσε «το καράβι πρέπει να περάσει απέναντι με όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες» είπε ο κ. Γεωργάτος και προσέθεσε ότι «είναι πολύ σημαντική η στρατηγική που θα ακολουθηθεί από το κράτος. Πρέπει να επιδοτηθεί η εργασία για να περιορίσουμε τις ζημιές». Ενώ σημείωσε πως «ο επιχειρηματίας καλείται να κάνει κάτι, (κάποιες απολύσεις και περικοπές), που είναι αντίθετο από αυτό που τον κάνει επιχειρηματία.»
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr