Πρόσφατα, στο μενού της l’artigiano, συμπεριλήφθηκε και η νέα πίτσα Verde που χάρη στα ολόφρεσκα, ψητά κολοκυθάκια, τα μανιτάρια και τις μελιτζάνες αποτελεί ιδανική λύση για όσους νηστεύουν.
Προσφέροντας ακόμα περισσότερες νηστίσιμες επιλογές η l’artigiano προτείνει μακαρονάδες, με γαρίδες, κόκκινη σάλτσα ή μανιτάρια αλλά και γευστικές και υγιεινές σαλάτες με διαλεχτά και φρέσκα υλικά, όπως η σαλάτα Natura, μια πρόσφατη «άφιξη» στον κατάλογο του brand.
Επιπλέον, η l’artigiano προτείνει φρεσκοψημένα breadsticks με ακαταμάχητο μείγμα σκόρδου και μπαχαρικών αλλά και τραγανή foccacia με ελαιόλαδο, φρέσκια ρίγανη και δροσερό dip ντομάτας, επισφραγίζοντας τις νηστίσιμες προτάσεις της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης που ακολουθεί η εταιρεία, έχει εφαρμόσει τη νέα υπηρεσία «Παράδοση Χωρίς Επαφή» για τις online παραγγελίες με πιστωτική κάρτα, μια διαδικασία κατά την οποία δεν υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στον διανομέα και στον πελάτη.
Επίσης η l’artigiano ξεκίνησε μια νέα ASMR 360 καμπάνια επικοινωνίας, που επιμελήθηκε η 4WiseMonkeys. Έτσι δίνει «βήμα» στις συνταγές της l’artigiano να μιλήσουν κατευθείαν στο κοινό με το μήνυμα «Το αυθεντικό φαγητό δεν χρειάζεται περιγραφή, μιλάει από μόνο του».
Η τεχνική του ASMR (Autonomous Sensory Merid
Με αυτό τον τρόπο αντί να περιγράφει κάποιος εκφωνητής το φαγητό της l’artigiano, ακούγεται ο πραγματικός ήχος των φρέσκων υλικών από τη στιγμή που παρασκευάζονται για να δώσουν μία πραγματική αποτύπωση του αυθεντικού φαγητού, μιας και η όσφρηση ή η γεύση δεν μπορούν να μεταφερθούν από την τηλεόραση ή το digital περιβάλλον. Και γι’ αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε κανένας τεχνητός ήχος στα υλικά της καμπάνιας, παρά μόνο οι πραγματικοί ήχοι του φαγητού που παρασκευάστηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
Τα TVCs, παραγωγή της Avion Films,
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr