Συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος προχωρά στην ηλεκτρονική καταγραφή εισερχομένων και εξερχομένων πελατών σε 282 καταστήματα του δικτύου της για την τήρηση της ενδεδειγμένης αναλογίας ενός ατόμου ανά 15 τ.μ, καθώς και την αποφυγή οποιασδήποτε σωματικής επαφής. Όπου δεν θα εφαρμοστεί η ηλεκτρονική καταγραφή εισερχόμενων και εξερχόμενων πελατών, θα είναι σε ισχύ οι ειδικές κάρτες εισόδου είτε οι πλαστικοποιημένες που, στη συνέχεια, απολυμαίνονται, είτε οι χάρτινες, που είναι μιας χρήσης.
Με φροντίδα για τις ευαίσθητες ομάδες, η τήρηση προτεραιότητας, που εφαρμόζει η εταιρεία από την πρώτη στιγμή για άτομα άνω των 65 ετών, ΑΜΕΑ, εγκυμονούσες, νοσηλευτικό προσωπικό και αστυνομικούς, συνεχίζει να ισχύει.
Επιπλέον, ενισχύεται περαιτέρω την ασφάλεια των συναλλαγών στα ταμεία, με την τοποθέτηση προστατευτικού plexiglass σε όλα τα καταστήματα του δικτύου. Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΒ Βασιλόπουλος δηλώνει ότι είμαστε “όλοι μαζί”, κι ας κρατάμε τις αποστάσεις!
«Στην ΑΒ, δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να φροντίζουμε τους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται καθημερινά, και που, σήμερα, μας έχουν μεγαλύτερη ανάγκη για να νιώθουν ασφαλείς και να βρίσκουν όλα όσα χρειάζονται. Σε κάθε γειτονιά. Για κάθε οικογένεια. Για κάθε συμπολίτη μας», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr