Ως σημεία οργανωμένου λιανεμπορίου θεωρήθηκαν στην παρούσα έρευνα τα καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών.
Πιο αναλυτικά, ατις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων, αυτές που αφορούν στα τρόφιμα και πιο συγκεκριμένα τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα, καθώς και τα τρόφιμα & ποτά παρουσιάζουν πιο συγκρατημένη αυξητική τάση, κατά 1,0% και 1,1% αντίστοιχα.
Ωστόσο, λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού αρκετές επιμέρους κατηγορίες παρουσίασαν διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, όπως το ρύζι (19,3%), το αλεύρι (19,2%), τα όσπρια (17,6%), αλλά και τα ζυμαρικά (16,2%).
Διψήφια θετική τάση παρουσίασαν στο σύνολό τους οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +19,3% και 11,5% αντίστοιχα.
Μεταξύ των κατηγοριών που παρουσίασαν τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους σε αξία την εν λόγω εβδομάδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή, είναι τα σαπούνια για το πλύσιμο των χεριών (υγρά και μπάρες) στο 97,9%, τα καθαριστικά μαντηλάκια για το σπίτι στο 211,8%, τα ελαστικά γάντια στο 64,6%, καθώς και οι χλωρίνες στο 41,2%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr