Σε συνέχεια του τριετούς πλάνου επένδυσης της εταιρείας για την ανάπτυξη και προώθηση του ελληνικού τουρισμού, η χορηγία της Coca-Cola στο φετινό συνέδριο ήρθε να συμπληρώσει μια σειρά σχετικών πρωτοβουλιών. Από τα συλλεκτικά μπουκάλια της εταιρείας που λειτουργούν ως όχημα προβολής της Ελλάδας σε τουρίστες από όλο τον κόσμο, έως τη συνεργασία με τη Marketing Greece και τη στήριξη της εμβληματικής καμπάνιας “OH MY GREECE | UNLOCK THE FEELING” ως μέγας χορηγός, η Coca-Cola στην Ελλάδα λέει #NEVERSETTLE και στον ελληνικό τουρισμό. Με αυτό το σύνθημα, άλλωστε, η εταιρία χαράσσει την παγκόσμια στρατηγική της, βάσει της οποίας η προσφορά στις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες, όπου δραστηριοποιείται, είναι αδιαπραγμάτευτο στοιχείο της ταυτότητάς της. Έτσι, η Coca-Cola στην Ελλάδα βάζει τον τουρισμό στο επίκεντρο, ως βασική δύναμη για την επάνοδο της χώρας στη βιώσιμη ανάπτυξη και αναλαμβάνει υπεύθυνη δράση για έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα.
Στους χώρους του συνεδρίου, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το περίπτερο της εταιρείας και να δουν από κοντά τα έπιπλα από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό που δημιούργησε η Coca-Cola στην Ελλάδα στο πλαίσιο της πλατφόρμας κοινωνικής προσφοράς «Zero Waste Future».
Στο πλαίσιο αυτό, φέτος το καλοκαίρι, η εταιρεία υλοποίησε και το πρόγραμμα «Zero Waste Beaches». Σε μία προσπάθεια να διατηρηθούν οι ελληνικές παραλίες όμορφες και καθαρές, τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους τουρίστες, η εταιρεία προχώρησε σε δράσεις καθαρισμού και στην τοποθέτηση περισσότερων από 100 κάδων χωριστής ανακύκλωσης τεσσάρων ρευμάτων, για άμεση διαλογή στην πηγή, διαθέτοντας για πρώτη φορά ξεχωριστό ρεύμα για τις πλαστικές φιάλες σύμφωνα με τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία. Μέχρι στιγμής έχουν περισυλλεχθεί πάνω από 220 τόνοι απορριμμάτων και έχουν ενημερωθεί 260.000 Έλληνες και τουρίστες για τη σημασία της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr