Τα επίσημα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν στις 10 το πρωί (τοπική ώρα) και στη συνέχεια, ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος, υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Ευάγγελος Αποστόλου, ο Ελληνοαμερικανός πρόεδρος της εταιρείας Specialty Food Association (που διοργανώνει την έκθεση) Φιλ Καφαράκης και ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) θα τελέσουν τα εγκαίνια του ελληνικού περιπτέρου.
Στο ελληνικό περίπτερο συμμετέχουν 43 Έλληνες εξαγωγείς οι οποίοι εκθέτουν ελληνικά διατροφικά προϊόντα, με την υποστήριξη του ελληνικού φορέα υποστήριξης της εξωστρέφειας Enterprise Greece. Θα υπάρχουν επίσης, άλλες 10-15 περίπου συμμετοχές ελληνικών εταιρειών εκτός εθνικού περιπτέρου. Η έκθεση προσελκύει περισσότερους από 50.000 επισκέπτες, οι περισσότεροι εξειδικευμένοι αγοραστές που αντιπροσωπεύουν τις μεγαλύτερες αλυσίδες τροφίμων, εστιατορίων και αμερικανών εισαγωγέων.
Μιλώντας στην ομογενειακή εφημερίδα "Greek News", ο Φιλ Καφαράκης είπε πως ως χώρα-εταίρος (τιμώμενη χώρα) η Ελλάδα καταλαμβάνει την κεντρική σκηνή στην έκθεση, η οποία κάθε χρόνο αποτίει φόρο τιμής μόνο σε μία από τις 83 χώρες που λαμβάνουν μέρος.
«Αυτό που τους παρέχει είναι να τους δίνει την ευκαιρία να προωθήσουν τις εταιρείες τους, τις διαφορετικές πολιτιστικές αξίες τους μέσα από το φαγητό και το επιχειρηματικό περιβάλλον, στην κοινότητα των αγοραστών που επισκέπτονται την έκθεση. Τους προσφέρουμε δηλαδή ένα επιπλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».
Ένα ακόμη πλεονέκτημα της τιμώμενης χώρας, το οποίο δημιουργήθηκε φέτος, είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού ο ίδιος ο Φιλ Καφαράκης επισκέφθηκε στις αρχές του μήνα την Αθήνα και συνομίλησε με τις εταιρείες που θα συμμετέχουν και σκέφτονται να έχουν παρουσία στην αμερικανική αγορά. ώστε να κατανοήσουν την αγορά των ΗΠΑ.
«Μιλήσαμε για το τι στ' αλήθεια σημαίνει να είσαι στην αγορά των Η.Π.Α. Νομίζω ότι αυτό ήταν σημαντικό, διότι όσο περισσότερη εκπαίδευση και κατάρτιση μπορούμε να δώσουμε στις εταιρείες, τόσο μεγαλύτερο πλεονέκτημα έχουν», είπε ο πρόεδρος της Specialty Food Association.
Η συμβουλή την οποία δίδει στις ελληνικές εταιρείες είναι να μην τις φοβίζει η αγορά. «Είναι πολύπλοκη, αλλά αν καταλάβετε τη δύναμή σας και ξέρετε τι έχετε στο προϊόν σας και στη συνέχεια να επικεντρωθείτε στο πώς θα διεισδύσετε, αυτό βοηθά τον αγοραστή».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr