Έτσι, φέτος, μετά από έρευνα τριών χρόνων κι επένδυση 2,2 εκατομμυρίων ευρώ στις γραμμές παραγωγής στο εργοστάσιο στον Ασπρόπυργο λανσάρεται φέτος ο προψημένος γύρος.
Παράλληλα επιδιώκει να χτίσει «μπαρίστες» (barista) του γύρου, τους γκριλίστες (grillista)… στα ψητοπωλεία που συνεργάζεται η εταιρία.
«Tο προϊόν έχει παγκόσμια εμβέλεια. Υπάρχει η ζήτηση στο πλαίσιο της ανάπτυξης της εθνικ κουζίνας, για να μπει σε σάντουιτς σε διάφορους συνδυασμούς, oπότε προσφέρουμε τον προψημένο γύρο και έξω και στην οργανωμένη λιανική, τόσο εντός Ελλάδος όσο κι εκτός» αναφέρουν μιλώντας στο Reporter.gr στελέχη της εταιρίας στο περιθώριο του δεύτερου συνεδρίου με θέμα το Marketing στην εστίαση, που διοργανώνει τα τελευταία χρόνια η εταιρία με στόχο να ενημερώσει τους κορυφαίους συνεργάτες της.
Όπως αναφέρει ο Νικόλαος Λούστας, CEO της Mega Yeeros, το προϊόν είναι «παγκόσμιο trend». O συνολικός κύκλος εργασιών το 2017 της εταιρίας ανήλθε στα 36,3 εκατ. ευρώ, με τα 27,8 εκατ. ευρώ από τη δραστηριότητα στην Ελλάδα και τα 8,5 εκατ. από την Αμερική.
Η εταιρεία καταγράφει τα τελευταία χρόνια ανοδική πορεία, καθώς το 2016 ο κύκλος εργασιών (συνολικά) ήταν στα 32 εκατ. ευρώ, έναντι 28 εκατ. ευρώ το 2015 και 21,73 εκατ. ευρώ το 2014. Το 2015 από την αμερικανική αγορά προήλθαν 3 εκατ. πωλήσεις, ενώ το 2016 ξεπέρασαν τα 5 εκατ. ευρώ.
Η μονάδα στο New Jersey της Αμερικής ήταν μια επένδυση 5 εκατ. ευρώ και ξεκίνησε να παράγει από τον Αύγουστο του 2014. Πλέον, η μονάδα της Αμερικής ήδη τροφοδοτεί περί τις 20 πολιτείες της χώρας, ενώ κάνει εξαγωγές σε Καναδά, Παναμά και Ντουμπάι.
H Megas Yeeros ήταν ανάμεσα στις 21 εταιρείες που ξεχώρισαν στα φετινά βραβεία Growtrh Awards 2018 που διοργάνωσαν από κοινού για 2η φορά στη χώρα μας οι Eurobank και Grand Thornton.
Νέα στρατηγική
Με αυτήν την «προίκα» και με στοχευμένη επικοινωνιακή στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, νέα προϊόντα αλλά κι έμφαση σε μια καινοτόμα προσέγγιση του γύρου ως φαγητού τύπου super food, σχεδιάζει να αναδείξει περαιτέρω το προϊόν εντός κι εκτός συνόρων. «Η νέα γενιά στρέφεται στο γύρο» αναφέρουν στελέχη της εταιρίας και τονίζουν ότι πλέον στο γρήγορο φαγητό το βρώμικο δεν είναι trendy, αντίθετα το υγιεινό κι αυτό που έχει να δώσει έντονη εμπειρία στον καταναλωτή είναι το μέλλον.
Έτσι, η Mega Yeeros θέλοντας να χτίσει τους μπαρίστες των ψητοπωλείων, να δώσει δηλαδή έμφαση στην ποιότητα της παρασκευής οργανώνει ένα διαγωνισμό, υπό την εποπτεία του Δημήτρη Σκαρμούτσου, για ένα εξάμηνο, για την ανάδειξη του καλύτερου ψήστη, του λεγόμενου, όπως είπε, ο κ. Λούστας, «γκριλίστα» (grillista).
Πάντως, η αγορά, τόσο στην Ελλάδα όσο κι έξω είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Ο συνολικός τζίρος στον κατεψυγμένο γύρο ανέρχεται στα 100 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο συνολικός τζίρος στην Ελλάδα του φρέσκου γύρου, σε κρεοπωλεία και ψητοπωλεία, ελέω και τουρισμού στο 1 δισεκ. ευρώ.
Χαράζει στην αγορά
Πάντως η κατανάλωση αναμένεται να ανέβει συνολικά στην Ελλάδα σε βάθος χρόνου. Όπως ανέφερε στο ίδιο συνέδριο ο Δημήτρης Μαύρος CEO της MRB επικαλούμενος ποιοτικές μετρήσεις της εταιρίας το κλίμα σταδιακά αλλάζει στην αγορά κι ο καταναλωτής εμφανίζεται έτοιμος να καταναλώσει περισσότερο. «Ανακάμπτει η αγορά» τόνισε και επικαλέστηκε το δείκτη που αναφέρεται στην εκτίμηση για την πορεία της οικονομίας των πολιτών. «Το 54% από το 70% που ήταν ανέρχεται το ποσοστό των πολιτών που έχουν απαισιόδοξη εικόνα» τόνισε ο κ. Μαύρος. Επίσης σημείωσε ότι ο καταναλωτής, ειδικά ο γκουρμέ που αναζητεί γευστική εμπειρία αναζητά νέες προτάσεις στην αγορά, κάτι που μπορεί να επωφεληθούν τα ψητοπωλεία. «Το καλάθι των γκουρμέ καταναλωτών έπεσε από τα 520 στα 400 το μήνα για το σούπερ μάρκετ. Αυτί έγινε γιατί το S/M δεν προσφέρει εμπειρία» σημείωσε. Πεδίο δόξης λαμπρό λοιπόν για τους επίδοξους grilistes, αλλά κι επίδοξους επενδυτές που πλησιάζουν τη Mega Yeeros χωρίς όμως να υπάρχει κάτι νέο σε σχέση με την αλλαγή της μετοχικής της σύνθεσης.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr