Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γιώργος Καββαθάς, «πρόκειται για σημαντικότατη ρύθμιση που αφορά σε ένα κορυφαίο ελληνικό προϊόν, αλλά και σε μία ολόκληρη «αλυσίδα αξίας» για τη χώρα, που δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο για την αναβάθμιση των υπηρεσιών στο κλάδο εστίασης, διασφαλίζοντας τόσο τη ποιότητα του ελαιόλαδου, όσο και τη προστασία των καταναλωτών. Πέρα από αυτά, όμως, οι συσκευασίες ελαιόλαδου στη μαζική εστίαση θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη ενός κοινού «brandname» για την ελληνική κουζίνα και γαστρονομία, που θα χτίσει μία ενιαία και αξιόπιστη εικόνα στο εξωτερικό».
Ουσιαστικά η ΓΣΕΒΕΕ βγαίνει μπροστά ώστε αφενός να ωθήσει την προσπάθεια αναβάθμισης των προϊόντων και υπηρεσιών που παράγονται και προσφέρονται από τις μικρές επιχειρήσεις αλλά και να προστατέψει τους καταναλωτές/
Σύμφωνα με τη ΓΣΕΒΕΕ είναι δυνατόν 10.000 τόνοι ελαιόλαδου -ποσότητα που αντιστοιχεί στο 4-5% της εγχώριας παραγωγής- να πάνε στα εστιατόρια σε τυποποιημένη μορφή με αφορμή τη νέα ρυθμιστική πράξη. Ήδη ποιοτικά εστιατόρια έχουν προχωρήσει από μόνα τους στην τοποθέτηση επώνυμου ελαιολάδου στα τραπέζια τους με το κόστος για τον πελάτη να ανέρχεται γύρω στο 1 ευρώ η φιάλη των 100 ml.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr