Κεντρικό μήνυμα της εσπερίδας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση είναι πως οι επαγγελματίες πρέπει να αντιλαμβάνονται ως μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης και όχι ως επιβεβλημένη από τον νόμο υποχρέωση τη διάταξη που θα ισχύσει από τον Ιανουάριο του 2018 για το τυποποιημένο ελαιόλαδο στους χώρους εστίασης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ο θετικός αντίκτυπος της συγκεκριμένης διάταξης για έναν κλάδο που στερούνταν περιθώρια επέκτασης, πολύ περισσότερο σε μια τέτοια περίοδο στασιμότητας, καθώς το μέγεθος της νέας αγοράς που ανοίγεται με τις ρυθμίσεις για τα σφραγιστά μπουκάλια, αφορά σε 10.000 τόνους ελαιόλαδου - ποσότητα που αντιστοιχεί στο 4-5% της εγχώριας παραγωγής - προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες στο χώρο της μαζικής εστίασης.
Όπως επεσήμανε και ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, κ. Γιώργος Καββαθάς, πρόκειται για σημαντικότατη ρύθμιση που αφορά σε ένα κορυφαίο ελληνικό προϊόν, αλλά και σε μια ολόκληρη «αλυσίδα αξίας» για τη χώρα και που δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο για την αναβάθμιση των υπηρεσιών στο κλάδο εστίασης διασφαλίζοντας τόσο τη ποιότητα του ελαιόλαδου όσο και τη προστασία των καταναλωτών.
Πέρα από όλα αυτά όμως, τόνισε ο κ. Καββαθάς, οι συσκευασίες ελαιόλαδου στη μαζική εστίαση θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη ενός κοινού “brand name” για την ελληνική κουζίνα και γαστρονομία που θα χτίσει μια ενιαία και αξιόπιστη εικόνα στο εξωτερικό.
«Η ΓΣΕΒΕΕ και οι 90 Τοπικές και Κλαδικές Ομοσπονδίες της θα συνεχίζουν να στηρίζουν κάθε προσπάθεια αναβάθμισης των προϊόντων και υπηρεσιών που παράγονται και προσφέρονται από τις μικρές επιχειρήσεις και για αυτό η Γενική Συνομοσπονδία θα συνεχίζει να σχεδιάζει πρωτοβουλίες, να διαμορφώνει προτάσεις και να αναπτύσσει δράσεις υποστήριξης του κλάδου της εστίασης και του τομέα της αγροτοδιατροφής που αποτελεί μια από της ατμομηχανές της εθνικής οικονομίας» σημείωσε ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ στο κλείσιμο της ομιλίας του.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr