Όπως εξηγεί ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Διονύσης Βαλασσάς «τα μήλα της περιοχής ήταν τα πρώτα στην Ευρώπη που έλαβαν την ένδειξη «ΠΟΠ» (Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης), αλλά και από τα πρώτα πάνω στα οποία επικολλήθηκε αυτοκόλλητο σε κάθε φρούτο, δημιουργώντας την αναγνωρίσιμη εμπορική ταυτότητα «Zagorin».
«Το αυτοκόλλητο αυτό αποδείχτηκε τόσο χρήσιμο, γιατί μας επέτρεψε να διαφημίσουμε το προϊόν μας ως επώνυμο στα ηλεκτρονικά μέσα μαζικής ενημέρωσης. Και η επίδραση στις πωλήσεις ήταν τόσο μεγάλη, ώστε μπορούμε να διαχωρίσουμε την ιστορία μας σε πριν το αυτοκόλλητο και μετά. Μας βοήθησε να αποκτήσουμε μεγαλύτερο ισχύ στην αγορά, αλλά και να προσεγγίσουμε τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής. Ακόμη θυμάμαι στέλεχος αλυσίδας να μου λέει: "Από τη στιγμή που το έχεις βάλει στην τηλεόραση, υποχρεούμαι να το βάλω στο ράφι"».
Σύμφωνα με τον κ. Βαλασσά, «η εξάρτηση των παραγωγών και των ομάδων τους από τις αλυσίδες λιανεμπορίου είναι πλέον μεγάλη και για αυτό ο ίδιος εξέφρασε την ελπίδα να μην υπάρξει φαινόμενο τύπου Lehman Brothers στον κλάδο των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, γιατί κάτι τέτοιο θα συμπαρέσυρε πολλές επιχειρήσεις».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr