Τα δεδομένα δείχνουν ότι το ελληνικού τύπου γιαούρτι δεν αποτέλεσε παροδική μόδα στις διατροφικές συνήθειες των αμερικανών, αλλά ήρθε για να μείνει.
Σήμερα το "ελληνικό" γιαούρτι, το οποίο πριν από μια δεκαετία ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτο και ήλεγχε μερίδιο 1%, αποτελεί το 50% της αγοράς στις ΗΠΑ. Πέρυσι οι λιανικές πωλήσεις "ελληνικού" γιαουρτιού κατέγραψαν ετήσια άνοδο 4,6%, σύμφωνα με τη Nielsen.
Ακόμη πιο εντυπωσιακές όμως είναι οι τοποθετήσεις νέων προϊόντων στην κατηγορία. Σύμφωνα με αμερικανικά δημοσιεύματα, τους τελευταίους 12 μήνες κυκλοφόρησαν στην αγορά περί τα 800 νέα προϊόντα γιαουρτιού ελληνικού τύπου. Αριθμός νέων προϊόντων σε μόνο μία κατηγορία, που χαρακτηρίζεται από τους ίδιους τους Αμερικανούς "τρελός", ακόμη και για μια αγορά όπως αυτή των ΗΠΑ.
Κι όμως, πίσω από τον βομβαρδισμό της αγοράς με νέα προϊόντα κρύβεται και μέρος της περσινής αύξησης των πωλήσεων της κατηγορίας. Σύμφωνα με τη Euromonitor, οι παραγωγοί ελληνικού γιαουρτιού έχουν προσαρμόσει τη στρατηγική τους στην καινοτομία με τον εμπλουτισμό της κατηγορίας με νέα προϊόντα, προκειμένου να αντιμετωπίσουν, αφενός, την επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων και αφετέρου, να δελεάσουν τους Αμερικανούς να το καταναλώνουν καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Τα καλά νέα για τη συγκεκριμένη κατηγορία, σύμφωνα με αναλυτή του Euromonitor, είναι ότι προς στιγμήν τουλάχιστον δεν φαίνεται να υπάρχει ένα νέο μεγάλο trend, όπως αυτό που δημιούργησε προ δεκαετίας το ελληνικό γιαούρτι στον χώρο του πρωινού.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr