Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες, μολονότι έως τώρα ο Ελληνας καταναλωτής την ήξερε όσον αφορά το γάλα από το εβαπορέ Νουνού και από το προϊόν υψηλής παστερίωσης (άνω των 40 ημερών) Νουνου Family, τώρα ετοιμάζεται να λανσάρει και γάλα λίγων ημερών πυροδοτώντας το ήδη οξύ κλίμα στον κλάδο. Απόφαση που βασίστηκε στην εντονότερη σήμερα στροφή του καταναλωτή σε γάλατα μικρής χρονικής διάρκειας.
Είναι χαρακτηρηστικό σε αυτό ότι με την χρονική επέκταση του φρέσκου γάλακτος από τις πέντε ημέρες στις επτά η κατηγορία ενισχύθηκε με 6 ποσοστιαίες μονάδες παίρνοντας ουσιαστικά "κεφάλι" από το βασικό ανταγωνιστή της που είναι το υψηλής παστερίωσης. Οσον αφορά τους πρωταγωνιστές στην κατηγορία φρέσκο γάλα αυτοί είναι η Δέλτα και η Φάγε
Ηδη η πολυεθνική έχει ενημερώσει τις λιανεμπορικές αλυσίδες ότι το νέο λανσάρισμα επίκειται το αργότερο μέχρι τα τέλη του μήνα. Θα αφορά δε δύο κωδικούς και η τιμή του λίτρου θα είναι μεταξύ 1,30 με 1,40 ευρώ
Το συγκεκριμένο προϊόν θα το παρασκευάζει η ίδια στη μονάδα που διατηρεί στη Πάτρα και την πρώτη ύλη θα την μαζεύει από όλη την Ελλάδα. Θυμίζουμε δε την ανανέωση της συνεργασίας που έκανε σχετικά πρόσφατα με τον συνεταιρισμό ΘΕΣγάλα την οποία είχε και στο παρελθόν αλλά είχε διακόψει για μία περίοδο. Πληροφορίες λένε ότι η στρατηγική της εταιρείας θα εστιάσει σε αυτό το νέο προϊόν παραγκωνίζοντας κατά ένα μέρος την γκάμα του γιαουρτιού που έχει λανσάρει στην ελληνική αγορά, η οποία είτε λόγω των συνθηκών είτε λόγω άστοχων κινήσεων δεν της απέδωσε τα αναμεμόνα από πλευράς μεριδίου αγοράς.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου