Σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση της εταιρίας θα δοθεί έμφαση σε 2 με 3 σχέδια ανάπτυξης. «Σταθερή επιχειρηματική για μας στόχευση είναι να σεβόμαστε το περιβάλλον και να αναδεικνυόμαστε σε μια εταιρία με πρόταγμα την ποιότητα», αναφέρει ο Κώστας Πιστιόλας Γενικός Διευθυντής της εταιρίας, μιλώντας στο Αγρίνιο σε ομάδα δημοσιογράφων στο εμβληματικό ξενοδοχείο Marpessa που ίδιος με τη σύζυγό του έχει και λειτουργεί εδώ και δύο σχεδόν χρόνια.
Μάλιστα σε πρόσφατη έρευνα για τον Brand awareness ο ίδιος σημειώνει ότι η AGRINO αναδείχτηκε, με βάση αυθόρμητες απαντήσεις, ως 3η πιο ποιοτική εταιρία μετά τα σήματα ΦΑΓΕ και ΟΛΥΜΠΟΣ.
Η εταιρία με έμφαση στο ρύζι και τα όσπρια υποστηρίζει τους παραγωγούς – προμηθευτές της, με - εδώ και χρόνια - προγράμματα συμβολαιακής γεωργίας, με επιστημονική συμβουλευτική, με δικό της τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, αλλά και με συνεργασία με ερευνητικά κέντρα της χώρας στο πλαίσιο δράσεων της ΓΓΕΤ. Παράλληλ στοχεύει στη βελτίωση της ημερήσιας παραγωγής της που φτάνει στους 10 τόνους την ημέρα σήμερα, Παράλληλα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιχνηλασιμότητα του προϊόντος, ακολουθώντας παράλληλα ορθές γεωργικές πρακτικές.
Γι αυτό όπως επισημαίνει ο κ. Πιστιόλας σε κάθε συσκευασία υπάρχουν αναλυτική στοιχεία ταυτότητας του προϊόντος αλλά και του καθένα παραγωγού ξεχωριστά ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει την ακριβή προέλευση.
Παράλληλα ο ίδιος θεωρεί ιδιαίτερα σημαντικό την ανάδειξη του Ελληνικού σήματος ως μοναδικής ταυτότητας των προϊόντων της χώρας. «Πιστεύουμε στο ελληνικό σήμα. Για μας αρχή είναι να βάζουμε το όνομα του παραγωγού στη συσκευασία. Παίρνει καθένας την ευθύνη του και ο τελικός καταναλωτής ξέρει την πορεία του προϊόντος» αναφέρει.
Η εταιρία απασχολεί 80 άτομα με το 73% πωλήσεών της (83% του συνολικού τζίρου) να είναι στο εσωτερικό. Σύμφωνα με πληροφορίες το έτος 2014 έκλεισε με περίπου 30 εκατομμύρια κύκλο εργασιών, οριακά κάτω σε σχέση με το 2013, κυρίως λόγω μη συμμετοχής σε προγράμματα κοινοτικά για ρύζι. Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες τα EBIDA κέρδη ανήλθαν1,8 εκ
Νέο στοίχημα για την εταιρία είναι τα υψηλής ποιότητας ημικατργασμένα τρόφιμα όπως τα ριζότα. Πρόκειται για σπυρωτά πιλάφια και κρεμώδη ριζότα με την επωνυμία Agrino Bistro, που κυκλοφορούν δύο σειρές: Agrino Bistro Πιλάφι και Agrino Bistro Risotto.
«Επενδύουμε σε value added προϊόντα όπως τα ριζότα που διανέμουμε τώρα με παρμεζάνα και τρούφα. Είναι περίπου 1 χρόνο στην αγορά», αναφέρει ο κ. Πιστιόλας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρία αναζητά στο εξωτερικό σε αγορές, κυρίως στη Ρωσία, Νορβηγία και ΗΠΑ, ενώ ήδη είναι παρούσα σε χώρες όπως η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, ενώ εξάγει σε Ολλανδία, Βέλγιο, Αυστρία, Ελβετία, Αλβανία, Βουλγαρία, Νότια Αφρική, ΗΠΑ, Κύπρος, Σουηδία, Φινλανδία, Ρουμανία, Πολωνία, Ουγγαρία, Τσεχία και Σερβία. Οι εξαγωγές πραγματοποιούνται σε άλλες επιχειρήσεις (Β2Β), ενώ εξάγει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και catering.
Μια από τις τελευταίες δραστηριότητες του Κώστα Πιστιόλα είναι και η επένδυση στον τουρισμό. Πέρα από το Marpessa Hotel στο Αγρίνιο, ο ίδιος σχεδιάζει επέκταση είτε στην Ιταλία είτε σε νησί του Αιγαίου με το ίδιο μοντέλο ξενοδοχείου, δηλαδή boutique luxury hotel.
Γιώργος Αλεξακης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr