Συγκεκριμένα, η Λουξ, ως χορηγός του ΣΕΤΕ στην υλοποίηση του έργου "Η Γαστρονομία στο marketing του Ελληνικού τουρισμού", συμμετείχε ως επίσημο αναψυκτικό του συνεδρίου, προσφέροντας χυμούς και αναψυκτικά στους παρευρισκομένους από τον επιχειρηματικό χώρο του τουρισμού, αλλά και εκπροσώπων του πολιτικού κόσμου που επιθυμούν να συμβάλλουν ενεργά, μέσω των απαιτούμενων επενδύσεων, στην ανάπτυξη του τουρισμού στη χώρα μας.
Τα ελληνικά αναψυκτικά και χυμοί κατέχουν σημαντική θέση στην ελληνική γαστρονομία και με την ανώτερη ποιότητά τους καθίστανται μέσα προώθησης του ελληνικού τουρισμού ως απαραίτητα συνοδευτικά των ελληνικών εδεσμάτων.
Η Λουξ, ως μέρος της φιλοσοφίας της, στηρίζει κάθε προσπάθεια αναβάθμισης των τουριστικών υπηρεσιών της χώρας μας, γεγονός που είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, όπου η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα των διαθέσιμων πόρων marketing είναι εξαιρετικά περιορισμένη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr