Η Ευρώπη αποτελεί την χρυσοτόκο όρνιθα για την The Coca Cola Company κι αυτό οφείλεται όχι μόνο στο «κλίμα» που έχει αλλάξει αλλά φυσικά και στο Παγκόσμιο Κύπελο που έδωσε την ευκαιρία για μια δημιουργική διαφήμιση σε εντελώς διαφορετικό κοινό...
Είναι σημαντικό για μια εταιρεία όπως η Coca Cola που δραστηριοποιείται στην πιο ώριμη αγορά του πλανήτη να σημειώνει αύξηση πωλήσεων 5% στα ανθρακούχα ποτά αλλά και στα ΅η-ανθρακούχα ποτά. Ειδικά στην Ιταλία που ενοποίησε για πρώτη φορά την εταιρεία μεταλλικού νερού, Traficante, τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά.
Αντιθέτως, οι πωλήσεις στην Νιγηρία μειωθήκαν κατά 8% γιατί εκεί το καταναλωτικό κοινό είναι πολύ πιο ευαίσθητο στην... περυσινή αύξηση των τιμών που επιχείρησαν οι αμερικανοί ιθύνοντες...
Σειρά έχει τώρα η Coca Cola 3Ε η οποία είναι... υποχρεωμένη να ακολουθήσει τις... ευρωπαϊκές τάσεις στα κέρδη και τους τζίρους...
Χρήστος Ν. Κώνστας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr