Πρόσθεσε ότι γενικότερος στόχος της εταιρείας είναι -μέσω και των κατάλληλων προωθητικών ενεργειών- να μεγαλώσει η «πίτα» της αγοράς στην Ελλάδα και η κατά κεφαλήν κατανάλωση να φτάσει, εντός δεκαετίας, στα 50 λίτρα ετησίως, έναντι των 35 σήμερα (στην Τσεχία, για παράδειγμα είναι 146 και στη Γερμανία 90).
Η αύξηση της κατανάλωσης θα επιτρέψει στην εταιρεία ν' ανακτήσει και μέρος των πωλήσεων, που έχει χάσει λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια (σ.σ. το μερίδιό της έχει μειωθεί λίγο κάτω από το 60% της αγοράς, έναντι 90% προ δεκαετίας).
Στόχος για διπλασιασμό εξαγωγών
Η εταιρεία αναμένεται, επίσης, να διπλασιάσει φέτος το μερίδιο της παραγωγής της, που κατευθύνεται στις αγορές του εξωτερικού (στο 20% από 10% το 2012).
Παράλληλα, συνεχίζεται το πρόγραμμα συμβολαιακής γεωργίας, με προοπτική μέχρι το 2015 να παράγονται για λογαριασμό της 60.000 τόνοι κριθαριού και να καλύπτεται το 100% των αναγκών παραγωγής των μπιρών Amstel, Bios5 και Άλφα. Στο πρόγραμμα συμβολαιακής γεωργίας της εταιρείας συμμετέχουν 2.100 αγρότες.
Παρουσιάζοντας τη συνεισφορά της εταιρείας -η οποία σημειωτέον κλείνει φέτος μισό αιώνα λειτουργίας- στην ελληνική οικονομία, ο κ.Ζ ωούλλης ανέφερε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, που προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2012-2020, δημιουργεί προστιθέμενη αξία τουλάχιστον 1 δισ. ευρώ για την ελληνική οικονομία (0,5% του ΑΕΠ για την περίοδο 2008-2012), ενώ απασχολεί άμεσα και έμμεσα χιλιάδες εργαζομένους.
Ο ίδιος διέψευσε κατηγορηματικά τις πληροφορίες ότι έχουν μειωθεί μισθοί εργαζομένων. Συγκεκριμένα, υποστήριξε ότι οι μισθοί στην εταιρεία παραμένουν σημαντικά πάνω από τον μέσο όρο, ενώ όχι μόνο δεν έχουν γίνει απολύσεις, αλλά πραγματοποιήθηκαν 145 προσλήψεις μόνο πέρυσι (οι 52 αφορούσαν νέες θέσεις εργασίας).
Μπίρα στον ...καναπέ
Αν μέχρι πριν λίγα χρόνια η μπίρα καταναλωνόταν στην Ελλάδα κυρίως σε μπαρ, εστιατόρια και άλλους χώρους μαζικών συγκεντρώσεων, πλέον ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων προτιμά να πιει τη μπίρα του ...στον καναπέ του.
Συγκεκριμένα, το μερίδιο της λεγόμενης «ζεστής» αγοράς (σπίτι) αυξήθηκε στο 46% από 35% προ λίγων ετών, ενώ εκείνο της «κρύας» μειώθηκε στο 54% από 65%.
Γενικά, η κατά κεφαλήν κατανάλωση στην Ελλάδα είναι χαμηλή και επτά στους δέκα Έλληνες καταναλώνουν μπίρα μόνο μία φορά μηνιαίως.
Έτσι, ενώ ο ζύθος έρχεται πρώτος στις προτιμήσεις των καταναλωτών παγκοσμίως, στην Ελλάδα βρίσκεται στην τρίτη θέση, με πρώτο το ουίσκι και δεύτερα τα λευκά ποτά (βότκα, τζιν κ.ά.).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr