Στόχος της εταιρείας είναι να συμβάλει στην επιμήκυνση της ζωής των συσκευών που αγοράζουν οι καταναλωτές, στην εξοικονόμηση χρημάτων από μελλοντικές δαπανηρές επισκευές, καθώς και του χρόνου για την εύρεση τεχνικού.
Η υπηρεσία LG Premium Care, προσφέρει επισκευή της συσκευής σε περίπτωση βλάβης με δωρεάν εργασία και ανταλλακτικά, αντικατάσταση της συσκευής στις περιπτώσεις όπου η επισκευή κρίνεται αδύνατη, 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση και δωρεάν παραλαβή και παράδοση της συσκευής σας** σε περίπτωση βλάβης στον χώρο σας.
Μπορείτε να επιλέξετε το πακέτο της επέκτασης εγγύησης που επιθυμείτε από τις ακόλουθες επιλογές:
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επέκταση της εγγύησης, μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα:
https://www.service-lg.com/lg/Welcome?l=el-GR
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr