Όπως εξηγούν οι αναλυτές, δεδομένου ότι δισεκατομμύρια καταναλωτές σε πολλές περιοχές του κόσμου υποχρεώθηκαν να μείνουν σπίτι, λόγω του lockdown για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, υπήρξε μια αύξηση της ζήτησης για τηλεοράσεις που είναι κάτω από 43 ίντσες, οι οποίες εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες της εξ αποστάσεως εργασίας (Working From Home).
Επιπλέον, ο μεγαλύτερος χρόνος που αφιερώνεται στο σπίτι, σημαίνει ότι το κοινό ξοδεύει επίσης περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας τηλεόραση. Η ζήτηση για καλύτερη εμπειρία προβολής απροσδόκητα είχε ως αποτέλεσμα ένα κύμα ζήτησης για αντικαταστάσεις των τηλεοράσεων (κυρίως στην κατηγορία των 65 ιντσών) μέχρι τα τέλη Απριλίου του τρέχοντος έτους.
Ανταγωνισμός
“Σε μία μειούμενη αγορά, τα brands ανταγωνίζονται για την ανάπτυξή τους, με κύρια όπλα την προϊοντική υπεροχή σε τεχνικό επίπεδο, η οποία μπορεί να επιτευχθεί είτε με τη βελτίωση των προδιαγραφών, είτε με τη διαφοροποίηση των προϊόντων τους”, υπογραμμίζουν οι αναλυτές. Φέρνουν δε ως παράδειγμα τις συσκευές QLED (Quantum Dot Light Emitting Diode), εξηγώντας ότι, χάρη στη στρατηγική της κατασκευάστριας εταιρείας Samsung, οι παγκόσμιες πωλήσεις στην κατηγορία QLED αναμένεται να αυξηθούν κατά 41,8%, σε ετήσια βάση, φθάνοντας τα 8,27 εκατ. μονάδες.
Σύμφωνα με την ανάλυση της εταιρείας, οι λιανικές τιμές πώλησης των τηλεοράσεων QLED 65 ιντσών μειώθηκαν κατά περισσότερο από 20% το 1ο τρίμηνο του έτους, γεγονός που είχε σημαντικό αντίκτυπο στις πωλήσεις τους.
Σχολιάζοντας τις επιδόσεις των κατασκευαστών, οι αναλυτές σημειώνουν ότι η νεοεισερχόμενη Huawei, που έκανε την είσοδό της στην αγορά τηλεόρασης πέρυσι, κυκλοφόρησε ένα ζευγάρι έξυπνων τηλεοράσεων με επωνυμία Honor Vision με τιμές φιλικές προς τον καταναλωτή. Το 2020, η Huawei κάνει μια σημαντική ώθηση με την ανάπτυξη προϊόντων QLED ως σημείο εισόδου στην αγορά τηλεόρασης υψηλής τεχνολογίας.
Στο μεταξύ, στην κατηγορία των συσκευών OLED, οι αναλυτές της TrendForce σημειώνουν ότι ήδη κατασκευαστές, όπως η LGE και η Sony, έχουν αναθεωρήσει τους στόχους για φέτος. Η TrendForce προβλέπει αύξηση στις αποστολές τηλεοράσεων OLED κατά μόλις 7,8% σε ετήσια βάση το 2020. Εκτός από την επιβράδυνση που προκαλείται από πανδημία του COVID-19 και η πιο ευέλικτη τιμολόγηση των προϊόντων QLED θα αποτελέσει, επίσης, σημαντική απειλή για τις πωλήσεις τηλεοράσεων OLED φέτος, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr