Συγκεκριμένα, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας από το 2010 μέχρι σήμερα, υπολογίζεται τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων να ανέλθουν στα 14.5 εκ ευρώ. Η αύξηση του κύκλου των εργασιών «σκαρφάλωσε» στο 11,5%, φτάνοντας στα 408 εκ. ευρώ.
Όσον αφορά στις επενδύσεις, αυτές ανήλθαν στα 8.5 εκ. ευρώ, απόδειξη της εμπιστοσύνης του Ομίλου Dixons Carphone στην ελληνική αγορά. Σημειώνεται ότι, συνεχίζοντας την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου σε όλους τους τομείς δράσης της, η Κωτσόβολος επανεπενδύει το 100% των ετήσιων κερδών της.
Διαρκώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων
Τα τελευταία τρία χρόνια, η Κωτσόβολος έχει επικεντρωθεί στην αναβάθμιση του δικτύου καταστημάτων της, εμπλουτίζοντάς το με πέντε νέες τοποθεσίες από το 2016, σε συνδυασμό με ανακαινίσεις και μετεγκαταστάσεις σε καλύτερες κτιριακές υποδομές και κομβικότερα σημεία.
Ώθηση στην τοπική αγορά του Πειραιά έδωσε το δεύτερο, υπερσύγχρονο κατάστημα που εγκαινίασε πρόσφατα η εταιρεία στην περιοχή, αξιοποιώντας το επιβλητικό πενταώροφο κτίριο στη συμβολή των οδών Τσαμαδού και Φίλωνος, το οποίο παρέμενε για χρόνια κλειστό. Σειρά έχει το νέο κατάστημα στο River West, το οποίο εγκαινιάζεται αυτές τις μέρες και θα αποτελέσει το 96ο σημείο της αλυσίδας. Τα συνολικά τετραγωνικά μέτρα των καταστημάτων της Κωτσόβολος, είναι 134.894 τ.μ.
Ενδεικτική της αναπτυξιακής τροχιάς της εταιρείας είναι η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της κατά 15% τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς και η συνεχόμενη εκπαίδευση των εργαζομένων - 52.655 ώρες μόνο το περασμένο έτος. Σημείο αναφοράς αποτελεί ο βαθμός ικανοποίησης των 2.149 εργαζομένων, εκ των οποίων το 92% δήλωσαν σε σχετική έρευνα «εξαιρετικά υπερήφανοι» που εργάζονται για την Κωτσόβολος.
Ανάμεσα στις καινοτόμες υπηρεσίες που έχει υιοθετήσει η Κωστόβολος, με στόχο την βελτίωση της εξυπηρέτησης των καταναλωτών, ξεχωρίζουν τα Ταμεία Express και τα Service Corners. Ήδη σε 40 καταστήματά της, οι πελάτες που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώνουν τη συναλλαγή τους ταχύτερα, χωρίς να περάσουν από τα κεντρικά ταμεία.
Επιπλέον, αναβαθμίζοντας το επίπεδο του service, η εταιρεία παρέχει υποστήριξη όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στα Service Corners (Support 360°) των καταστημάτων της. Μπορεί κανείς να αναζητήσει την υπηρεσία Fix&Go για αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού μέσα σε μόλις 20 λεπτά και την επισκευή ή αντικατάσταση του Laptop του σε 24ώρες. Επιπλέον, η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης οικιακών συσκευών «Total Support Premium 48 ώρες», υπόσχεται επισκευή ή αντικατάσταση του ψυγείου, της κουζίνας ή του πλυντηρίου εντός 48 ωρών.
Σε εξέλιξη βρίσκεται και ο ψηφιακός μετασχηματισμός (digital transformation) στα συστήματα της εταιρείας, μια επένδυση που αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 εκ. ευρώ, με μοναδικό στόχο την βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών. Εξάλλου, τα ποσοστά-ρεκόρ στους δείκτες ικανοποίησης των πελατών αποτελούν έναυσμα για την εταιρεία να εξελίσσει διαρκώς τις υπηρεσίες της.
Άξιο αναφοράς είναι το ιδιαίτερα πρακτικό σύστημα πληρωμής με δόσεις της Κωτσόβολος, μέσω του οποίου ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ορίσει -δίχως πιστωτική κάρτα- τόσο το ποσό της δόσης που τον εξυπηρετεί, όσο και τον αριθμό των μηνών για την αποπληρωμή!
Τέλος, μέσω της υπηρεσίας Collect @ Store, παρέχεται η δυνατότητα της εύκολης και άμεσης «κράτησης», για τρεις (3) εργάσιμες ημέρες, των επιθυμητών προϊόντων για παραλαβή από το κατάστημα, χωρίς καμία δέσμευση αγοράς!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr