Με 35 συμμετέχοντες, η ομάδα της Data Communication ήταν τυπική στο ραντεβού της, τρέχοντας ή περπατώντας στον Αγώνα Δρόμου 5χλμ και στον Περίπατο 2χλμ, αντίστοιχα. Με τον τρόπο αυτό συνέβαλε στην ενίσχυση της προσπάθειας του Συλλόγου για την ψυχοκοινωνική στήριξη των γυναικών που βιώνουν τον καρκίνο του μαστού, καθώς και την ενημέρωση του κοινού για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση της συγκεκριμένης ασθένειας. Με ευαισθησία σε θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης, η Data Communication δίνει διαρκώς το «αγωνιστικό» της ραντεβού σε ενέργειες που έχουν στόχο την ελπίδα, την ευαισθητοποίηση του κοινού και την ενημέρωση που σώζει ζωές.
Η Ζωή Δουζένη, Executive Vice President της Data Communication, σημείωσε: «Στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που αναπτύσσουμε, συμμετέχουμε σε πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην εθελοντική προσφορά. Αντιλαμβανόμενοι τη σημασία του κοινωνικού μηνύματος του Race for the Cure®, της μεγαλύτερης αθλητικής διοργάνωσης με κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα, τρέξαμε μια ακόμα φορά στον σημαντικό αυτό αγώνα. Στόχος μας ήταν να διαδώσουμε σε ακόμα περισσότερο κόσμο την αξία της πρόληψης για τη διασφάλιση της υγείας μας, μέσα από μία συλλογική ενέργεια που ενίσχυσε, παράλληλα, την ομαδικότητα που χαρακτηρίζει την εταιρεία και τα στελέχη μας».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ελληνική διοργάνωση είναι, αυτή τη στιγμή, η δεύτερη μεγαλύτερη διοργάνωση Race for the Cure® στον κόσμο, με 36.651 συμμετοχές για το 2017.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr