Δύο κοινοπρακτικά κατασκευαστικά σχήματα, ο όμιλος Hellenic Autopistas και ο όμιλος ΑΙΑΣ, υπέβαλαν τελικές προσφορές για την ανάληψη της κατασκευής του οδικού άξονα της Ιονίας Οδού, όπως ανακοίνωσε σήμερα το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Οπως δήλωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, η αξιολόγηση των προσφορών αρχίζει άμεσα και σε δύο μήνες θα αναδειχθεί ο προσωρινός ανάδοχος του έργου. Σημειώνεται ότι για την κατάθεση των τελικών τεχνικών και οικονομικών προσφορών, το ΥΠΕΧΩΔΕ είχε δώσει παράταση 3,5 μηνών προκειμένου να γίνει καλύτερη προετοιμασία. Ο νέος κλειστός αυτοκινητόδρομος της Ιόνιας Οδού, που θα πραγματοποιηθεί με σύμβαση παραχώρησης, θα συνδέσει την Ήπειρο με την Πελοπόννησο καί έχει συνολικό μήκος περίπου 196 χιλιομέτρων.
Τα κοινοπρακτικά σχήματα Η σύνθεση των κοινοπρακτικών σχημάτων που υπέβαλαν προσφορά είναι η εξής: - Στον όμιλο «Hellenic Autopistas» συμμετέχουν οι εταιρείες Cintra S.A., ΓΕΚ, Dragados Oncessiones de Infrastructuras, ACS Servicios Y Concessiones, Dragados S.A., Ferrovial Agroman S.A., TEΡNA. - Στον όμιλο «AIAΣ» συμμετέχουν οι εταιρείες Vinci S.A., Vinci Construction Grands Projets S.A., J&P –
ΑΒΑΞ Α.Ε., ΕΤΕΘ Α.Ε., Κ. Μιχαλόπουλος & Συν/τες E.E. – ΣΥΣΤΑΣ E.M.E., Νικόλαος Ιωνάς και Συνεργάτες – ΚΑΜΠΗ ΕΤΕ, Δρόμος Σύμβουλοι Μηχανικοί ΕΠΕ, ΕΤΜΕ: Πέππας & Συνεργάτες Ε.Ε, Cofiroute (Σύμβουλος Λειτουργίας)
Tι περιλαμβάνει το έργο Το έργο περιλαμβάνει: - τον αυτοκινητόδρομο «Ιονία Οδός» μήκους περίπου 196 χλμ. από Αντίρριο έως Ιωάννινα (Ανισόπεδος Κόμβος με Εγνατία Οδό), - τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ μήκους περίπου 175 χλμ. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης έως τη Σκάρφεια και, - τον συνδετήριο κλάδο του ΠΑΘΕ Σχηματάρι – Χαλκίδα μήκους 11 χλμ. Στις
υποχρεώσεις της Σύμβασης Παραχώρησης του έργου περιλαμβάνονται : - η μελέτη και η κατασκευή νέων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου της Ιονίας Οδού σε μήκος περίπου 159 χλμ. Πιο αναλυτικά, τα νέα τμήματα που θα μελετηθούν και θα κατασκευαστούν είναι: - το τμήμα Αντίρριο – Νότιο άκρο Παράκαμψη Αγρινίου μήκους 42,9 χλμ., - η ολοκλήρωση έργων του ημιτελούς τμήματος της Παράκαμψης Αγρινίου μήκους 13,5 χλμ., - το Βόρειο Άκρο Παράκαμψης Αγρινίου – Νότιο άκρο Παράκαμψης Άρτας μήκους 53 χλμ. και, - το βόρειο άκρο Παράκαμψης Άρτας – Ιωάννινα (Εγνατία Οδός) μήκους 50 χλμ., - η αναβάθμιση, εκσυγχρονισμός και λειτουργία : του τμήματος της ΠΑΘΕ από τον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Λόγγος (έξω από τον Αγ.Κωνσταντίνο), μήκους 151,5χλμ. του τμήματος Ριτσώνα – Θήβα μήκους 10 χλμ. - η συντήρηση και λειτουργία των ακόλουθων τμημάτων που κατασκευάζει το ελληνικό δημόσιο : - την Παράκαμψη Αγρινίου μήκους 33,3 χλμ., - την Παράκαμψη Άρτας μήκους 16,7 χλμ., - τον κλάδο του ΠΑΘΕ Σχηματάρι – Χαλκίδα, μήκους 11 χλμ., - τις Παρακάμψεις Καμένων Βούρλων και Αγίου Κωνσταντίνου, συνολικού μήκους 24 χλμ.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr