Στη νέα φάση, οι εργασίες που ήδη εκτελούνται, από τον περασμένο Μάιο, περιλαμβάνουν την ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής στα τμήματα της οδόντωσης, την ενίσχυση των τεχνικών έργων, καθώς και διάφορες υπολειπόμενες εργασίες, για την ολοκληρωτική αναβάθμιση της γραμμής, μήκους 22,5 χλμ.
Η τρέχουσα σύμβαση αφορά και στη συντήρηση και ενίσχυση των μεταλλικών γεφυρών της διαδρομής, με τέτοιο τρόπο ώστε ούτε ο περιβάλλων χώρος να θίγεται, ούτε να αλλοιώνεται η αρχιτεκτονική τους εικόνα. Ο βασικός στόχος της ανακαίνισης είναι η ενίσχυση της ασφάλειας και της άνεσης κυκλοφορίας των συρμών της γραμμής, καθώς και η αύξηση της ταχύτητας και της μεταφορικής τους ικανότητας.
Ο Οδοντωτός Σιδηρόδρομος ανατέθηκε το 1889 από το Χαρίλαο Τρικούπη και αποτελεί μία από τις πιο θεαματικές διαδρομές με τρένο σε όλη την Ευρώπη. Είναι το μοναδικό μέσο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε αυτή τη δύσκολη μορφολογικά διαδρομή μέσα στο φαράγγι του Βουραϊκού ποταμού, για τη σύνδεση του Διακοπτού με τον τερματικό σταθμό των Καλαβρύτων.
Σήμερα, έχοντας συμπληρώσει πάνω από έναν αιώνα ζωής, έχει χαρακτηρισθεί ιστορικό μνημείο από το Υπουργείο Πολιτισμού και συγκεντρώνει το τουριστικό ενδιαφέρον χιλιάδων ανθρώπων από όλο τον κόσμο.
Κύριος του έργου είναι η Ε.ΔΙ.Σ.Υ., ανάδοχος η θυγατρική της ΕΔΡΑΣΗΣ EDRACO A.T.E., την ευθύνη της κατασκευής έχει η ΕΔΡΑΣΗ - Χ. ΨΑΛΛΙΔΑΣ, υπεργολάβος των εργασιών ανύψωσης - ανάρτησης γεφυρών και αντικατάστασης των εφεδράνων έχει αναλάβει η ΕΛΕΜΚΑ Α.Ε., και υπεργολάβος των εργασιών ενίσχυσης βάθρων η CINTEC S.A. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 7,7 εκατ. ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr