Το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα αποτελεί ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και η υλοποίησή του ανοίγει τον δρόμο για την μελλοντική ολοκλήρωση και των άλλων τμημάτων που χρίζουν αναβάθμισης.
Ο διαγώνιος άξονας ενώνει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης και τον Ε65 (Λαμία-Καρδίτσα-Εγνατία), με την Ιόνια Οδό (Αντίρριο-Ιωάννινα), την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και κατ` επέκταση την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος).
Το μεγάλο αυτό οδικό έργο προστίθεται στα υπόλοιπα σημαντικά έργα που κατασκευάζει ο Όμιλος ΑΒΑΞ (Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, Flyover στην Θεσσαλονίκη, Υποδομές Ελληνικού), πρωτοστατώντας στη δυναμική επανάκαμψη του κατασκευαστικού κλάδου. Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει δυναμικά για την περαιτέρω επέκταση του χαρτοφυλακίου του.
«Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι για την ανάληψη ενός ακόμα σημαντικού οδικού έργου. Το συγκεκριμένο τμήμα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο. Είμαστε επίσης χαρούμενοι που συνεχίζουμε τη μακρόχρονη παρουσία του Ομίλου μας στη φιλόξενη περιοχή της Στερεάς Ελλάδας (Σήραγγα Καλλιδρόμου, Τιθορέα – Δομοκός). Το έργο αυτό παρουσιάζει αρκετές ιδιαιτερότητες, τις οποίες θα αντιμετωπίσουμε με επιτυχία. Πλέον κινούμαστε δυναμικά για το στήσιμο των εργοταξίων και την εκκίνηση των σχετικών εργασιών ώστε το έργο να παραδοθεί εντός χρονοδιαγράμματος στην υπηρεσία του κοινού», ανέφερε σχετικά ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, κ. Κωνσταντίνος Μιτζάλης.
Η υπογραφή πραγματοποιήθηκε μεταξύ του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών κ. Κώστα Καραμανλή, του Υπουργού Οικονομικών κ. Χρήστου Σταϊκούρα, του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Ιωάννη Τσακίρη, του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Γιάννη Οικονόμου, του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνη Σπανού και της αναδόχου ΑΒΑΞ, με την παρουσία βουλευτών του νομού Φθιώτιδας και Φωκίδας αλλά και εκπροσώπων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Τα χαρακτηριστικά του έργου
Με την ολοκλήρωση του τμήματος Μπράλος-Άμφισσα του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, θα μπορεί κάποιος να ταξιδέψει οδικώς από Λαμία στην Πάτρα σε λιγότερο από μιάμιση ώρα, χωρίς να περάσει από την Αττική.
Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς, ενώ το τμήμα από την παράκαμψη Γραβιάς έως τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη μήκους 4,7χλμ έχει δημοπρατηθεί και αναμένεται άμεσα η υπογραφή και αυτής της σύμβασης.
Το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα θα έχει πλάτος 11 μέτρα με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (πλάτους 3,75 μέτρων), ενώ ένα μέρος των ερεισμάτων έχει ασφαλτοστρωθεί δημιουργώντας μία λωρίδα πολλαπλών χρήσεων (Λ.Π.Χ.) ανά κατεύθυνση, πλάτους 1,50 μέτρου.
Με την ολοκλήρωση του Μπράλος-Άμφισσα το μήκος της συνολικής διαδρομής θα μειωθεί κατά τέσσερα χιλιόμετρα. Υπενθυμίζεται ότι το Μπράλος-Άμφισσα αποτελεί τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο», που με τη σειρά του αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65, ο οποίος θα συνδέσει την ΠΑΘΕ με την Ιόνια Οδό, θα επιτρέψει την ταχύτερη μετακίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό του Βόλου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr