Το ανεκτέλεστο της ΑΘΗΝΑ, συμπεριλαμβανομένων και των προς υπογραφή έργων, αντιστοιχεί στα 600 εκατ. ευρώ περιπου, με σημαντικές συμμετοχές της εταιρείας σε έργα όπως αυτά του αεροδρομίου Μακεδονία, της Ψυττάλειας, του συγχρηματοδοτούμενου οδικού άξονα Μαλλιακός- Κλειδί (συμμετοχή 5%), Κόρινθος- Πάτρα (συμμετοχή 5%), επίσης η συμμετοχή της στη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου (8%) αλλά και η παρουσία της με έργα σε Μέση Ανατολή και Ρουμανία. Σε περίπτωση που υπάρξει αίσια έκβαση των διαπραγματεύσεων, η επένδυση στην ΑΘΗΝΑ θα αποδειχθεί ιδιαίτερα επιτυχημένη για την εφοπλιστική οικογένεια Πιστιόλη, η οποία πρίν από ενάμιση χρόνο απέκτησε τη συμμετοχή της στην ΑΘΗΝΑ κοντά στο 1 ευρώ ανά μετοχή, και χθές η μετοχή έκλεισε στο 1,75 ευρώ.
Από την πλευρά της η J&P ΑΒΑΞ, είναι η μοναδική πλέον από τους ισχυρούς εργολήπτες που δεν έχει συνασπισθεί με κάποιο μικρότερο εργολήπτη, ενώ δεν έχει ξεκαθαρισθεί και το τί μέλλει γενέσθαι με τη μητρική J&P Overseas (ως προς τις προθέσεις της για την αυτόνομη ή μή παρουσία της εισηγμένης θυγατρικής της).
Σ.Κ.Χ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr