Πιο αναλυτικά, όπως έγινε γνωστό χθες σε ενημερωτική συνάντηση της διοίκησης με δημοσιογράφους, οι τομείς παραχωρήσεων, real estate, ενέργειας (αιολικών πάρκων) και τουρισμού αποσχίζονται από την Intrakat και περνούν υπό την ομπρέλα της Intracom Holdings.
Είναι μια στρατηγική αναδιάρθρωση και ένας εξορθολογισμός δραστηριοτήτων που έχει ως στόχο να ξεδιαλύνει ακόμη περισσότερο το χώρο δράσης της Intrakat, που είναι ο απόλυτος εστιασμός στον κατασκευαστικό τομέα.
Αυτές οι αλλαγές ασφαλώς και συνδέονται με τον ερχομό στον όμιλο του ισχυρού «παίκτη» των κατασκευών, που δεν είναι άλλος από τον κ. Δημήτρη Κούτρα που αποχώρησε το καλοκαίρι από την Ελλάκτωρ, ύστερα από τις γνωστές εξελίξεις και πλέον θα έχει ως αιχμή την Intrakat.
Έχοντας εξαγοράσει το 20% της Intrakat και έχοντας αναλάβει και πρόεδρος, ο πρώην μίστερ… Άκτωρ, θα επιδιώξει να «χτίσει» μια νέα δύναμη στις κατασκευές, ποντάροντας σε δημόσια και ιδιωτικά έργα, σε έργα υποδομών, περιβάλλοντος κ.α.
Η Intrakat είναι μέσα στις διεκδικήτριες εταιρείες του έργου στον Ανισόπεδο Κόμβο Κ16 που ενώνει τον ΠΑΘΕ με την Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης αξίας 30 εκατ., ενώ διεκδικεί και κάποια τμήματα στο δρόμο Πάτρας – Πύργου. Συνάμα έχει και άλλα έργα που «τρέχει», ενώ το συνολικό της ανεκτέλεστο ξεπερνά τα 500 εκατ. ευρώ.
Όπως τόνισε χθες η διοίκηση της εταιρείας, έως το τέλος του 2018 η Intrakat θα έχει ολοκληρώσει και θα παραδώσει τα σύνθετα έργα της αναβάθμισης των αεροδρομίων Ζακύνθου, Καβάλας και Χανίων. Σε ότι αφορά τον τουρισμό, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στο κέντρο της Αθήνας και στη Μύκονο. Περιοχές που έχει ήδη παρουσία και δρομολογεί και νέα projects.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr