Έως τότε η διοίκηση της εταιρείας θέλει να δει τους όρους της παραχώρησης και ποιο θα είναι "το μεγαλύτερο δυνατόν τίμημα για το ελληνικό δημόσιο αν αυτή προχωρήσει".
Ο κ. Αντωνούδης πρόσθεσε ότι "έχουν πέσει στο τραπέζι και άλλες, εναλλακτικές προτάσεις αξιοποίησης της Εγνατίας Οδού", σχετικές με την ανάπτυξη επιμέρους συνεργειών, την ανάπτυξη ΣΔΙΤ για ενεργειακά δίκτυα, την ενεργοποίηση σταθμών εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών και τη δημιουργία κι εκμετάλλευση υποδομών Logistics κατά μήκος του οδικού άξονα.
Από την πλευρά της, αναφερόμενη στο ίδιο θέμα, η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Ρία Καλφακάκου, ανέφερε ότι "στην παραχώρηση, εκτός από το αρχικό τίμημα, το οποίο είναι πολύ σημαντικό σε σχέση με τη συμφωνία που υπάρχει για να βγουν έσοδα 6 δισ. ευρώ από τις διάφορες παραχωρήσεις (αεροδρόμια, λιμάνια, Εγνατία κτλ), έχει πολύ μεγάλη σημασία ο χρόνος της παραχώρησης και οι όροι της παραχώρησης", ώστε έσοδα να μην λαμβάνει μόνο ο παραχωρησιούχος, αλλά και το ελληνικό δημόσιο.
"Έχουμε κάνει αρχική πρόταση, την οποία δώσαμε και στον υπουργό, ώστε τα μελλοντικά κέρδη να πηγαίνουν και στον παραχωρησιούχο, αλλά να μένουν έσοδα και για το ελληνικό δημόσιο και άρα για την εθνική οικονομία εξήγησε, σημειώνοντας ότι τα έσοδα για το δημόσιο από την Εγνατία είναι υψηλά, ακόμη και εν μέσω κρίσης, οπότε οι κυκλοφοριακοί φόρτοι είναι συνήθως μειωμένοι και αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά όταν η οικονομία ανακάμψει.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr