Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ακόμα ότι στόχος του υπουργείου και της κυβέρνησης είναι μέσα στην επόμενη διετία (2017-2018) να προχωρήσουν έργα που θα ξεπερνούν τα 4 δις ευρώ. «Αυτή είναι η προσπάθεια μας και παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με σειρά θεμάτων αναζητούμε πηγές χρηματοδότησης» τόνισε ο κ. Σπίρτζης.
Αναφερόμενος στο θέμα της μείωσης της τιμής των διοδίων σημείωσε ότι οι συμβάσεις που παρέλαβαν από την προηγούμενη κυβέρνηση δεν προέβλεπαν την εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά το πως θα πληρώσουν οι αυτοκινητόδρομοι τα δάνεια τους. Όπως είπε στο «Πρακτορείο 104,9Fm» το υπουργείο έχει ζητήσει από τις εταιρείες και θα έχει μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς τις μελέτες που αφορούν στις τιμές των διοδίων και αμέσως μετά θα προχωρήσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού αναλογικού διοδίου. Υπογράμμισε πάντως ότι η μείωση των τιμών δεν είναι απλή υπόθεση καθώς πέραν των κατασκευαστικών εταιρειών και του υπουργείου , εμπλέκονται και δεκάδες τράπεζες που έχουν παραχωρήσει τα δάνεια στις εταιρείες.
Καταλήγοντας ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε στο «Πρακτορείο 104,9Fm» ότι δεν θα υπάρξει καμία καθυστέρηση στο μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς βρέθηκε η τεχνική λύση ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα με τα αρχαία που εντοπίστηκαν, και έτσι όπως είπε ο κ. Σπίρτζης το 2019 θα τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία και το 2020 το μετρό θα παραδοθεί στο σύνολο του στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr