Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, εγκρίθηκε η πίστωση 58.400.000 ευρώ ώστε να προχωρήσει η προκήρυξη του δεύτερου τμήματος. Η κατασκευή του τμήματος Δουναιίκα - Πύργος, μήκους 8,14 χιλιομέτρων που θα γίνει σε νέα χάραξη και περιλαμβάνει τον κόμβο Πύργου, είναι η πρώτη εργολαβία. Το πρώτο έργο έχει προϋπολογισμό 67.200.000 ευρώ, αλλά στα τεύχη δημοπράτησης πρόκειται να συμπεριληφθεί και δικαίωμα αύξησης του προϋπολογισμού κατά 3.400.000 ευρώ που θα αφορά "την εκτέλεση εργασιών ανακατασκευής του οδοστρώμματος της υφιστάμενης Νέας Εθνικής Οδού Πάτρας - Πύργου, μήκους 8 χιλιομέτρων περίπου, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Πύργου μέχρι τον κόμβο προς Αρχαία Ολυμπία.
Το τμήμα Πάτρα - Πύργος, που είχε εξαιρεθεί από τη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, επρόκειτο να δημοπρατηθεί ως ενιαίο έργο με προϋπολογισμό περί τα 475 εκατ. ευρώ. Είχε, μάλιστα, προσδιοριστεί και ημερομηνία δημοπράτησης (η 20ή Ιανουαρίου 2015), χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες και να έχουν βρεθεί τα σχετικά κονδύλια. Η πρώτη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ είχε ανακοινώσει πως το έργο θα τεμαχιστεί σε μικρότερα κομμάτια, ώστε να έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής και μικρότερες εργοληπτικές επιχειρήσεις. Τελικά, με τη λύση που υιοθετήθηκε δεν θα συμμετάσχουν μόνο οι εργολάβοι της ανώτατης τάξης αλλά και της ακριβώς μικρότερης, δηλαδή της 6ης τάξης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr