Η κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ – IMPREGILO – ANSALDO T.S.F. – SELI – ANSALDOBREDA αναδείχθηκε μετά το δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού, ο προσωρινός ανάδοχος για το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ, μετά το άνοιγμα, σήμερα, των οικονομικών προσφορών και σε συνδυασμό με την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών, η κατάταξη των τριών διαγωνιζομένων κοινοπραξιών, έχει ως εξής: 1.
ΑΕΓΕΚ – IMPREGILO – ANSALDO T.S.F. – SELI – ANSALDOBREDA με βαθμολογία τεχνικής προσφοράς 82,83 βαθμοί και οικονομική προσφορά 798.000.000 ευρώ κατέχει συνολική βαθμολογία 94,85 βαθμούς. 2.
ΑΚΤΩΡ – SIEMENS – VINCI – ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗ με βαθμολογία τεχνικής προσφοράς 84,41 βαθμοί και οικονομική προσφορά 870.000.000 ευρώ κατέχει συνολική βαθμολογία 89,53 βαθμούς. 3. J & P –
ΑΒΑΞ, F.C.C. CONSTRUCCION, CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES, DIMETRONIC, ELECNOR, INSTALACIONES INABENSA με βαθμολογία τεχνικής προσφοράς 76,35 βαθμοί και οικονομική προσφορά 849.000.000 ευρώ κατέχει συνολική βαθμολογία 88,69 βαθμούς. Σημειώνεται ότι συνολικά 15 τεχνικές εταιρείες από την Ελλάδα, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Ισπανία, σε τρία κοινοπρακτικά σχήματα, διαγωνίστηκαν για την ανάληψη της κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης. Οπως τονίζεται στην ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ, ο μεγάλος αριθμός των σημαντικών τεχνικών εταιριών που συμμετείχε στο τελικό στάδιο του Διαγωνισμού διασφάλισε τον υγιή ανταγωνισμό. Η κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης, μήκους 9,6 χλμ. με 13 σύγχρονους Σταθμούς, θα ενσωματώνει τα πλέον σύγχρονα τεχνολογικά δεδομένα και τις πλέον απαιτητικές προδιαγραφές ποιότητας και λειτουργικότητας, ώστε να είναι ένα σύστημα ”καλύτερο από το Μετρό της Αθήνας”. Για την ανωτέρω εξέλιξη, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, έκανε την ακόλουθη δήλωση: "Το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, το πολύπαθο έργο που ταλαιπωρεί με τις εξαγγελίες του και την καθυστέρηση κατασκευής του, εδώ και 15 χρόνια, τους πολίτες της συμπρωτεύουσας, επιτέλους μπήκε στην τελική ευθεία. Με την ανάδειξη του προσωρινού ανάδοχου ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός του έργου. Αυτό σημαίνει ότι, μετά την εκδίκαση των όποιων ενστάσεων και προσφυγών, θα αρχίσει σταδιακά η εγκατάσταση των εργοταξίων στη Θεσσαλονίκη και η κατασκευή του μεγάλου και πολύπλοκου αυτού έργου. Εξίσου σημαντικό είναι ότι για πρώτη φορά εξασφαλίσαμε 550.000.000 ευρώ ως εγκεκριμένο δάνειο με ευνοϊκούς όρους από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Έτσι, μαζί με τα 250.000.000 ευρώ που θα διατεθούν από το Γ’ ΚΠΣ, έχουμε πλέον εξασφαλίσει την πλήρη χρηματοδότηση του έργου. Θα ήθελα να συγχαρώ την Αττικό Μετρό που διεξήγαγε έναν αδιάβλητο διαγωνισμό και κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες να ολοκληρώσει την αξιολόγηση του μεγαλύτερου τεχνικού έργου στην Ελλάδα σήμερα".
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr