Αναλυτικότερα σύμφωνα με την Singular Logic:
«Ο ΔΕΣΦΑ, Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου, είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία, διαχείριση, συντήρηση και ανάπτυξη του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΕΣΦΑ) και των διασυνδέσεών του, εστιάζοντας στην τεχνική αρτιότητα, την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των υποδομών που διαχειρίζεται. Αποτελεί μία κρίσιμη υποδομή για τη χώρα και την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, παρέχοντας τις υπηρεσίες του με συνέπεια για βέλτιστη και διαφανή εξυπηρέτηση, ασφάλεια εφοδιασμού, αξιοπιστία και επάρκεια.
Με την υλοποίηση της πλατφόρμας ServiceNow, η οποία πρωτοπορεί στην ψηφιοποίηση και αυτοματοποίηση των ροών εργασίας και στην ενοποίηση διαδικασιών, ο ΔΕΣΦΑ εκσυγχρόνισε τις υπηρεσίες πληροφορικής που παρέχει στους εργαζόμενους, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία των χρηστών. Oι χρήστες του ΔΕΣΦΑ απολαμβάνουν ένα σύγχρονο και ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης IT υπηρεσιών στο Cloud, όπου μέσω αυτοματοποιημένων ροών εργασίας επιτυγχάνεται ταχύτερη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση σε αιτήματα και περιστατικά, ελαχιστοποιώντας τις απρόβλεπτες διακοπές στην εργασία τους, λόγω τεχνικών θεμάτων.
Επιπλέον, η λύση προσφέρει διαφάνεια για τις υπηρεσίες πληροφορικής που παρέχονται εντός του οργανισμού, με άμεση οπτικοποίηση των εργασιών μέσω dashboards, αναφορών και δεικτών απόδοσης, διασφαλίζοντας ότι οι ενέργειες και οι προτεραιότητες του IT ευθυγραμμίζονται με τους στόχους του οργανισμού».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr