Φθηνότερα είδη βρίσκονται στα ράφια με ειδική ετικέτα «Τιμές που δεν έχετε ξαναδεί!». Αυτή η κίνηση αποσκοπεί στην αντιμετώπιση των αναγκών των πελατών στο πλαίσιο του πληθωρισμού, σκοπεύοντας στο υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης των πελατών, ώστε να μπορούν να κάνουν οικονομία χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα των προϊόντων.
«Η αποστολή της Pepco είναι ξεκάθαρη. Φιλοδοξούμε και είμαστε ο ηγέτης της αγοράς στην παροχή προϊόντων σε προσιτές τιμές, για να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας καλύτερη. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που προσφέρουμε νέες χαμηλότερες τιμές σε ρούχα και είδη σπιτιού. Θέλουμε κάθε άτομο που μπαίνει σε ένα κατάστημα Pepco να είναι σίγουρο ότι τα προϊόντα που αγοράζει είναι υψηλής ποιότητας και έχουν εξαιρετική τιμή, χωρίς να χάνει χρόνο αναζητώντας άλλες προσφορές», λέει η Agnieszka Jaworska, Εμπορική Διευθύντρια Pepco Group.
Οι πελάτες και οι ανάγκες τους βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για την Pepco. H κλίμακα των δραστηριοτήτων της εταιρείας επιτρέπει την δυναμική ανάπτυξη, επεκτείνοντας και προσαρμόζοντας τακτικά τις προσφορές, ώστε να γεμίζουν τα ράφια με όλο και πιο συναρπαστικά προϊόντα, προσιτά σε όλους. Ο αριθμός των προϊόντων είναι εξαιρετικά υψηλός, καθώς κάθε κατάστημα διαθέτει 530 κατηγορίες, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου. 13.000 προϊόντα. Οι προσφορές ανανεώνονται και βελτιστοποιούνται τακτικά με περισσότερες από 130 νέες συλλογές κάθε σεζόν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr