Στην επιστολή αναφέρονται τα εξής:
«Με αφορμή καταγγελίες μελών μας σχετικά με τις σημαντικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης, επιθυμούμε να θέσουμε υπόψη σας τα εξής:
Η υιοθέτηση χρήσης υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων, αν και αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την ψηφιοποίηση της οικονομίας, έχει συνοδευτεί από μια σειρά από προβλήματα που επιβαρύνουν τις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα τις μικρομεσαίες.
Συγκεκριμένα, έχουν διαπιστώσει απουσία διαφάνειας στις χρεώσεις, καθώς οι τιμοκατάλογοι των παρόχων είναι συχνά ασαφείς, και δεν παρέχουν επαρκή πληροφόρηση στις επιχειρήσεις και επιπλέον πολλές από αυτές αντιμετωπίζουν προβλήματα στην υλοποίηση και τη λειτουργία των συστημάτων ηλεκτρονικής τιμολόγησης, καθώς δεν υπάρχει επαρκής υποστήριξη από τους παρόχους.
Θεωρούμε απαραίτητο οι πάροχοι να υποχρεούνται να παρέχουν στις επιχειρήσεις σαφείς και αναλυτικές πληροφορίες για τις υπηρεσίες που προσφέρουν και τις αντίστοιχες χρεώσεις και κυρίως να καταρτιστεί λίστα με πιστοποιημένους παρόχους, κατά τα πρότυπα των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/periballon-kai-poioteta-zoes/sugkrise-timon-elektrikes-energeias-kai-phusikou-aeriou, με στόχο την κατάρτιση ενός κώδικα δεοντολογίας που θα εξασφαλίζει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και θα συμβάλλει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των επιχειρήσεων.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι η υιοθέτηση των παραπάνω μέτρων θα συμβάλλει στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και θα δημιουργήσει ένα πιο δίκαιο και διαφανές περιβάλλον στην αγορά των παρόχων ηλεκτρονικής τιμολόγησης».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr