«Η Θεσσαλονίκη των είκοσι ετών αναμονής για το μετρό, της υποθαλάσσιας που δεν έγινε ποτέ, των εκθέσεων της ΔΕΘ που κατηφόρισαν στη διαδρομή στην πρωτεύουσα, του αεροδιαδρόμου με την αναμονή επτά ετών για τις υπερατλαντικές πτήσεις που καμία ποτέ δεν προσγειώθηκε στη Μίκρα - αλήθεια γιατί ποτέ δεν επιχείρησε το κράτος δίνοντας κίνητρο στις αεροπορικές εταιρείες να πραγματοποιεί μία στάση στη Θεσσαλονίκη, έστω μία από τις δεκαπέντε πτήσεις ΗΠΑ-Αθήνας; -έφτασε χθες στη θέση επανεκκίνησης, με στόχο το κλείσιμο της ψαλίδας που υπάρχει στην τουριστική ανάπτυξή της σε σχέση με την τουριστική ανάπτυξη της χώρας.
Προϋπόθεση για αυτό, είναι να υπάρξει από το Πρωθυπουργικό Γραφείο και από τον Υπουργό Επικρατείας κ. Σκέρτσο, κάτι που έχει ήδη συμβεί με την ενίσχυση προς το Δήμο Θεσσαλονίκης για την καθαριότητα με απτά αποτελέσματα, αλλά και με τη σχολική στέγη. Χωρίς αυτή, δε θα μπορέσει να γίνει τίποτα και η περιοχή θα μείνει με το χαμηλότερο ΑΕΠ ανά κάτοικο μαζί με την Ήπειρο, αλλά και με τη χαμηλότερη μέση δαπάνη ανά επισκέπτη με νούμερα δυσανάλογα με αυτά της υπόλοιπης χώρας.
Η επόμενη ημέρα δε θα είναι εύκολη. Το αντίθετο θα χρειαστεί δουλειά με γρήγορη μετατροπή του ΟΤΘ σε DMO, στελέχωση και συνεργασία με κορυφαίους επαγγελματίες του Μάρκετινγκ και βέβαια με μετρήσιμα όλα τα αποτελέσματα των δράσεων, για να υπάρχει αξιοπιστία.
Δε θέλω να ξεχαστεί η αθόρυβη αλλά ουσιαστική συνεισφορά στο εγχείρημα, της Υφυπουργού Τουρισμού κ. Έλενας Ράπτη και του Αντιδημάρχου Πολιτισμού, Τουριστικής Ανάπτυξης & Διαδημοτικής Συνεργασίας του Δήμου Θεσσαλονίκης κ. Βασίλη Γάκη.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr