Ειδικότερα, ο κ. Γιώργος Στάμνος, Πρόεδρος της Επιτροπής Μελών Logistics - Mέλος ΔΣ του Eλληνογερμανικού Επιμελητηρίου και Διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου της Goldair Cargo S.A., τοποθετούμενος ως κεντρικός ομιλητής, εστίασε στη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης, όπως και στις συνέπειες της άναρχης δόμησης της αγοράς μετά τη Βιομηχανική Επανάσταση, υπογραμμίζοντας την επιτακτική ανάγκη υιοθέτησης πρακτικών που προάγουν την αειφορία, τη σημασία της κινητροδότησης για την εξασφάλιση της βιώσιμης ανάπτυξης και την τήρηση των κριτηρίων ESG. Τόνισε επίσης, ότι κάθε καινοτομία προς την κατεύθυνση αυτή προστατεύει το περιβάλλον, προάγει την κοινωνική ευημερία και δημιουργεί μακροπρόθεσμη αξία για τους μετόχους και την κοινωνία.
Από την πλευρά της η κ. Άννα Βάσιλα, Διευθύντρια Βιώσιμης Ανάπτυξης και Βιομηχανικών Υποθέσεων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, συμμετέχοντας ψηφιακά στην εκδήλωση ως κεντρική ομιλήτρια, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και προωθώντας στρατηγικά την Αθήνα ως προορισμό. Από το 2016, είναι το πρώτο αεροδρόμιο με Ουδέτερο Ισοζύγιο Άνθρακα στην Ελλάδα και στοχεύει σε μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα (net zero) έως το 2025. Με πάνω από 16.000 εργαζόμενους εντός της αεροδρομιακής κοινότητας, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους μοχλούς ανάπτυξης και απασχόλησης στην Ελλάδα. To 2024, με στόχο τη βέλτιστη δυνατή εξυπηρέτηση των επιβατών, συνεχίζουμε την αναβάθμιση των υποδομών μας, με το εξαιρετικά σημαντικό έργο για αύξηση της ετήσιας χωρητικότητας του αεροδρομίου κατά 27% να βρίσκεται σε εξέλιξη».
Τέλος, ο κ. Γιώργος Ρουγγέρης, Εμπορικός Διευθυντής, της MAN Hellas Truck & Bus SA, τοποθετούμενος επίσης ως κεντρικός ομιλητής, σημείωσε, ότι σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, περίπου το 25% των οποίων είναι επαγγελματικά. Πρόκειται για στοιχείο το οποίο, όπως είπε, θέτει μεγάλες προκλήσεις για όλες σχεδόν τις βιομηχανικές χώρες και τις αναδυόμενες οικονομίες. Ειδικότερα εξήγησε, ότι οι εκπομπές CO2 που σχετίζονται με τις μεταφορές, η ατμοσφαιρική ρύπανση και ο θόρυβος, αποτελούν τεράστια προβλήματα, ενώ η εξάρτηση από τις εισαγωγές πετρελαίου συνεχίζει να αυξάνεται.
Ο κ. Γ. Ρουγγέρης, αναφερόμενος ειδικότερα στην ΜΑΝ, υπογράμμισε ότι «η εταιρική ευθύνη αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εταιρικής στρατηγικής της, με τη ΜΑΝ να υποστηρίζει ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, εστιάζοντας σε πέντε τομείς δράσης: την ευθύνη για τα προϊόντα, την ευθύνη στην παραγωγή, την ευθύνη στην αλυσίδα εφοδιασμού, την ευθύνη για τους ανθρώπους και την ευθύνη για την κοινωνία και την ακεραιότητα» τόνισε, για να προσθέσει ότι ο στόχος της μηδενικής ρύπανσης είναι δύσκολος, αλλά όχι αδύνατος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr