«Διατηρώντας αναλλοίωτη την ασύγκριτη ποιότητα και την αγαπημένη σε όλους γεύση, η ΩΜΕΓΑ ξεχωρίζει στα ράφια λιανικής με το έντονο, δυναμικό και σύγχρονο look της. Η νέα συσκευασία χαρακτηρίζεται από μια κομψή, λιτή, σχεδόν μινιμαλιστική αισθητική, με το εμβληματικό «Ω» να πρωταγωνιστεί στην πρόσοψη μαζί με το ξεχωριστό στάχυ. Παράλληλα, το λογότυπο με ανανεωμένη αισθητική και καθαρή γραμματοσειρά και με το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα που συνοδεύει διαχρονικά του brand, αποτυπώνουν τον χαρακτήρα και την ταυτότητα της εταιρείας», σημειώνει η εταρεία και προσθέτει:
«Η ΩΜΕΓΑ ωστόσο, εκτός από τη νέα αισθητική στις συσκευασίες της, φρόντισε στον σχεδιασμό τους να αποτυπώνονται εμφανώς τα διατροφικά claims για κάθε ένα από τα 15 διαφορετικά ρύζια και όσπρια της Ελλάδας και του κόσμου που διαθέτει στο portfolio της, δικαιώνοντας το γεγονός ότι παραμένει η αγαπημένη επιλογή των Ελλήνων για πάνω από 6 δεκαετίες».
Η Όλγα Κωνσταντακοπούλου, Marketing Manager της ΩΜΕΓΑ, δήλωσε σχετικά: «Από το 1965, η ΩΜΕΓΑ εμπνέεται από την αξία της μεσογειακής διατροφής και την ποιότητα που τη διακρίνει, προσφέροντας εκλεκτά, ποιοτικά προϊόντα της φύσης, προσεκτικά επιλεγμένα σύμφωνα με αυστηρές προδιαγραφές. Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης του brand, η εντυπωσιακή ανανέωση στην εικόνα του, σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην μακρά ιστορία του. Προτεραιότητά μας είναι να διατηρηθεί η αξία και η παράδοση του brand, διαμορφώνοντας παράλληλα ένα σύγχρονο κώδικα επικοινωνίας με τον καταναλωτή.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr