Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για το 3ο τρίμηνο του 2007 διαμορφώθηκαν σε 50,0 εκατ. δολάρια (κέρδη ανά μετοχή 2,61 δολάρια) από 44,5 εκατ. δολάρια (κέρδη ανά μετοχή 2,33 δολάρια) όπου είχαν διαμορφωθεί την αντίστοιχη περίοδο του 2006.
Αντίστοιχα τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για τους εννέα πρώτους μήνες του 2007 διαμορφώθηκαν σε 131,0 εκατ. δολάρια (κέρδη ανά μετοχή 6,86 δολάρια) υπερβαίνοντας τα 119,3 εκατ. δολάρια (κέρδη ανά μετοχή 6,25 δολάρια) που είχαν διαμορφωθεί στο αντίστοιχο διάστημα του 2006.
Τα καθαρά έσοδα της εταιρείας για το 3ο τρίμηνο του 2007 αυξήθηκαν 3.9% στα 97,2 εκατ. δολάρια από 93,5 εκατ. δολάρια αντικατοπτρίζοντας την επέκταση του στόλου σε 43,6 πλοία κατά μέσο όρο από 37,1 πλοία κατά μέσο όρο το αντίστοιχο τρίμηνο του 2006.
Τα καθαρά έσοδατης εταιρείας τους πρώτους εννέα μήνες του 2007 αυξήθηκαν κατά 20,6% και ανήλθαν σε 300,9 εκατ. δολάρια από 249,4 εκατ. δολάρια που είχαν διαμορφωθεί το αντίστοιχο διάστημα του 2006.
Η μέση τιμή χρονοναύλωσης ανά ημέρα είναι 29.233 δολάρια για τους πρώτους 9 μήνες του 2007 ενώ ήταν 30.290 δολάρια το 2006. Το Λειτουργικό Αποτέλεσμα αυξήθηκε σημαντικά κατά 24,7% σε 175,9 εκατ. δολάρια από 141,1 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο του 2006. Τα κέρδη προ αποσβέσεων αυξήθηκαν κατά 18,3% σε 191,0 εκατ. δολάρια από 161,4 εκατ. δολάρια πέρυσι.
O βαθμός εκμετάλευσης των πλοίων της εταιρείας παρέμεινε ιδαίτερα υψηλός και κάλυψε το 96,7% των ημερών του 3ου τριμήνου του 2007.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ανακοίνωσε επίσης το split της μετοχής με τη διανομή δωρεάν μετοχών με αναλογία 1 προς 1.
Κάθε εγγεγραμμένος μέτοχος στο μετοχολόγιο θα αποκτήσει μια επιπλέον μετοχή για κάθε μία που έχει ήδη στην κατοχή του. Οι μέτοχοι δεν χρειάζεται να αλλάξουν τις ήδη υπάρχουσες μετοχές τους, αλλά θα παραλάβουν ένα πιστοποιητικό άυλων τίτλων το οποίο θα βεβαιώνει τις νεοεισαχθείσες μετοχές.
«Τα κέρδη για τους πρώτους εννέαμήνες του 2007 επιβεβαιώνουν την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής της ΤΕΝ» παρατήρησε ο κ. Διονύσης Σταυρόπουλος, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας. «Ενας διαφοροποιημένος, νέος και συνεχώς αυξανόμενος στόλος σε συνδυασμό με ένα ισορροπημένο πρόγραμμα ναυλώσεων έχει ως αποτέλεσμα την συνεχή κερδοφορία».
Συγκεκριμένα, σε αυτό το τρίμηνο και λαμβάνοντας υπόψιν, στους 9 πρώτους μήνες του χρόνου, την παραλαβή των Izumo Princess και Sakura Princess (τύπου Aframax, DNA designed), η εταιρεία συμφώνησε την πώληση των πλοίων Maria Tsakos και Athens 2004 (τύπου Aframax, κατασκευής 1998) μαζί με το Olympia (τύπου Aframax, κατασκευής 1999) για συνολικάκέρδη 96 εκατ. δολαρίων.
Η ΤΕΝ επαναγόρασε το πλοίο Olympia στην αρχή του χρόνου, ασκώντας το προσυμφωνημένο δικαίωμα αγοράς του στα 31,1 εκατ. δολάρια, περίπου δηλαδή στη μισή τιμή από την τιμή της αγοράς.
«Η ασφαλής ναυσιπλοϊα και η σωστή διαχείριση σε συνδιασμό με τις πετυχημένες ναυλώσεις σε μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες, αλλά και η συνεχής συμμετοχή σε κερδοφόρες αγοροπωλησίες συνθέτουν την πετυχημένη έως σήμερα στρατηγική της ΤΕΝ», δηλώνει ο κ. Νικόλαος Π. Τσάκος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Τsakos Energy Navigation Ltd.