Μετά από νέα διαδικασία διεθνούς διαγωνισμού, η Printec και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ανανέωσαν τη συνεργασία τους για άλλα πέντε (5) χρόνια στην παροχή υπηρεσιών βλαβοληψίας (Call Center), στην υποστήριξη χρηστών (HelpDesk) και στην εποπτεία (ISOC) συστημάτων πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών (IT&T) τόσο των χρηστών τής εταιρείας αεροδρομίου όσο και της ευρύτερης αεροπορικής κοινότητας.
Ο Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών (IT&T BU) του ΔΑΑ κ. Αλέξανδρος Ζιώμας δήλωσε: «Η μακροχρόνια συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών έχει θετικό αποτύπωμα, δεδομένου ότι η Printec έχει ανταποκριθεί πλήρως στις συμβατικές υποχρεώσεις της και στο συμφωνημένο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που απαιτεί ο ΔΑΑ. Με τον τρόπο αυτό συμβάλλει καθοριστικά στη διατήρηση της υψηλής διαθεσιμότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών ΙΤ&Τ τόσο για την εταιρεία αεροδρομίου όσο και για ολόκληρη την αεροδρομιακή κοινότητα.»
Η κ. Γεωργία Μπότσικα, Cluster General Manager της Printec για την Ελλάδα και την Κύπρο δήλωσε:
«Είναι μεγάλη τιμή και χαρά για εμάς που ο ΔΑΑ μας εμπιστεύτηκε για 10 συνεχόμενα χρόνια και τώρα ανανεώνει την εμπιστοσύνη του στην Printec για τα επόμενα 5 χρόνια, στον κρίσιμο τομέα της συντήρησης και υποστήριξης συστημάτων πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών. Δεσμευόμαστε να μείνουμε προσηλωμένοι στην υλοποίηση των υποχρεώσεών μας που καλύπτουν τη συνεργασία αυτή και παράλληλα να βελτιώνουμε καθημερινά το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών, ανταποκρινόμενοι στις προκλήσεις της τεχνολογίας.»
Σημειώνεται ότι η συνεργασία μεταξύ Printec και ΔΑΑ ξεκίνησε το 2012, όταν τα δύο μέρη σύναψαν συμφωνία για την παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης του εξοπλισμού πληροφορικής του ΔΑΑ. Σήμερα, η Printec αποτελεί πολύτιμο συνεργάτη για τον ΔΑΑ στο πεδίο της Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής, ενώ έχει πιστοποιηθεί σύμφωνα με το ISO 20000-1 για την παροχή υπηρεσιών πληροφορικής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr