Το πρώτο κατάστημα συνολικής επιφάνειας 500 τ.μ. ξεκινά τη λειτουργία του στο Piraeus Retail Park της Trade Estates, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, επισφραγίζοντας τη στρατηγική συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών.
Το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας στην Πέτρου Ράλλη θα ανοίξει την επόμενη εβδομάδα με τον προγραμματισμό της εταιρείας να περιλαμβάνει ένα ακόμα κατάστημα στην Αττική, ένα στη Λάρισα και δύο στη Θεσσαλονίκη.
Μέχρι τέλος του έτους η Pepco θα διαθέτει στην ελληνικά αγορά δέκα καταστήματα με το δίκτυο να διευρύνεται συνεχώς καθώς η εταιρεία βρίσκεται στην τελική φάση για να υπογράψει μισθωτήρια για νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, όπως αναφέρουν πηγές της εταιρίας αναμένεται τα καταστήματα σε ένα χρόνο να φτάνουν τα 20, με παρουσία τόσο σε εμπορικά κέντρα όσο και σε εμπορικούς δρόμους αιχμής, κάτι που συμβαίνει σε κάθε αγορά που δραστηριοποιείται η Pepco. Μάλιστα στελέχη της εταιρείας, μιλώντας στο Reporter.gr επισημαίνουν ότι η αγορά ακινήτων δίνει ακόμη και στη δεδομένη συγκυρία με την άνοδο τιμών δυνατότητες ανεύρεσης σημείων με εμπορικό ενδιαφέρον.
Στα βασικά χαρακτηριστικά της νέας αλυσίδας είναι το γεγονός ότι η μέση τιμή στο σύνολο του κωδικολογίου της ανέρχεται στα 10 ευρώ, ενώ το ακριβότερο προϊόν που διαθέτει στα ράφια της τιμάται στα 30 ευρώ. Το συνολικά διαθέσιμο κωδικολόγιο στην ελληνική αγορά αριθμεί 4.000 προϊόντα.
Σημειώνεται ότι η Ελλάδα αποτελεί την 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco και την 19η περιοχή για τη μητρική εταιρεία, τον Όμιλο PEPCO, στον οποίο ανήκει η αλυσίδα Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο και το Brand Dealz στην Πολωνία και την Ιρλανδία. «Το λανσάρισμα της Pepco στην Ελλάδα αποτελεί σημαντικό μέρος του εν εξελίξει προγράμματος επέκτασης των καταστημάτων μας - του μεγαλύτερου μοχλού δημιουργίας αξίας του Ομίλου - και εδραιώνει περαιτέρω τη θέση μας στην ευρωπαϊκή αγορά» δήλωσε χθες, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, η Anca Radu, διευθύντρια λιανικής πώλησης της Pepco για τη Νότια Ευρώπη.
Σήμερα λειτουργούν περίπου 3.000 καταστήματα Pepco που εκτείνονται από την Εσθονία στο βόρειο τμήμα της Ευρώπης, έως την Ιταλία στο νότο, και από την Ισπανία στα δυτικά έως τη Βουλγαρία στα ανατολικά. Η προγραμματισμένη επέκταση στην Ελλάδα ακολουθεί το επιτυχημένο άνοιγμα του πρώτου καταστήματος της Pepco στη Γερμανία τον Απρίλιο, με την επόμενη χώρα να είναι η Πορτογαλία, την Άνοιξη του 2023.
Η Pepco προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες. Τα ρούχα και τα υποδήματα αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματος της αλυσίδας, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση του σπιτιού και άλλα προϊόντα, όπως παιχνίδια. Πέρα από τα προϊόντα που πωλούνται ως μέρος του σταθερού εμπορεύματος, η αλυσίδα προσφέρει επίσης ειδικές περιορισμένες συλλογές, προϊόντα με ειδική άδεια χρήσης, π.χ. Disney, Warner Bros, Universal και εποχιακές προσφορές, όπως για παράδειγμα, σχολικά ή χριστουγεννιάτικα είδη.
Επί του παρόντος, η Pepco απασχολεί 24.000 εργαζόμενους σε 17 ευρωπαϊκές χώρες. Το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στην ελληνική αγορά, με σχέδια για πρόσληψη περισσότερων από 150 εργαζομένων στην Ελλάδα κατά τον πρώτο χρόνο παρουσίας της, επικυρώνει περαιτέρω τη θέση της Pepco ως μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες δημιουργίας θέσεων εργασίας στο φυσικό λιανικό εμπόριο.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr