Συνολικά, εννέα ομάδες των τριών που εκπροσώπησαν την Αργεντινή, τη Γαλλία, τη Γερμανία-Αυστρία , την Ινδία, την Ινδονησία, την Ιταλία, το Μεξικό, τις Φιλιππίνες και τις Ηνωμένες Πολιτείες προκρίθηκαν στον τελικό, στον οποίο παρουσίασαν τα υψηλού επιπέδου έργα τους στον τομέα της ομορφιάς στην κριτική επιτροπή της L’Oréal, συμπεριλαμβανομένων των μελών της διοίκησης του Ομίλου της L'Oréal και του συνεργάτη τεχνολογίας του Brandstorm, τη Salesforce. Στη συνέχεια, στον τελικό γύρο, στις τρεις νικήτριες ομάδες που επιλέχθηκαν, προσφέρθηκε η πολυπόθητη, τρίμηνη πρακτική άσκηση στα κεντρικά γραφεία του Ομίλου της L'Oréal στο Παρίσι.
Μετά από 30 έτη παρουσίας του, ο διαγωνισμός Brandstorm 2022 κατάφερε να επιτύχει ρεκόρ συμμετοχής, με περισσότερους από 83.000 νέους από 65 χώρες να έχουν εγγραφεί, και να έχουν λάβει επίσημη πιστοποίηση από τον Οργανισμό EFMD Global ως διαδικτυακό μάθημα εκπαίδευσης. Οι εννέα ομάδες που ήταν φιναλίστ, επιλέχθηκαν μετά από 20 εβδομάδες έντονου ανταγωνισμού τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Οι τρεις νικήτριες ομάδες συνέχισαν να αναπτύσσουν τα έργα τους στις κατηγορίες Inclusion, Green αλλά και Tech με την υποστήριξη της L'Oréal.
«Στη L’Oréal, υποστηρίζουμε ολόψυχα τα όνειρα των νέων που καινοτομούν στο χώρο της ομορφιάς και γνωρίζουν από πρώτο χέρι τι θέλει και τι περιμένει η νεολαία του σήμερα από τις μάρκες ομορφιάς. Ο διαγωνισμός Brandstorm της L'Oréal αποτελεί μια ευκαιρία για να κάνουν πραγματικότητα τις ιδέες τους, να λάβουν καθοδήγηση και σχόλια και να δημιουργήσουν από κοινού καινοτομίες που θα ξεχωρίσουν», δήλωσε ο Jean-Claude Le Grand, Chief Human Relations Officer στη L’Oréal. «Ο διαγωνισμός Brandstorm της L’Oréal που διοργανώνεται κάθε χρόνο προσφέρει καθοδήγηση σε τοπικό επίπεδο και εμπειρία από τα παρασκήνια παγκοσμίως, προσανατολίζοντας τους διαγωνιζόμενους σε μια πορεία προς την υλοποίηση των επιχειρηματικών τους φιλοδοξιών ή και τη διασφάλιση μιας θέσης εργασίας στον κλάδο μας. Είμαστε περήφανοι για όλους τους συμμετέχοντες του διαγωνισμού Brandstorm 2022, που υποστηρίχθηκαν σε μεγάλο βαθμό από την τεχνολογία Salesforce, η οποία καθιστά το Brandstorm μια πρώτης τάξεως εμπειρία ηλεκτρονικής μάθησης και δημιουργίας, καθώς και έναν συναρπαστικό διαγωνισμό».
Από το 1992, ο διαγωνισμός Brandstorm της L’Oréal συγκέντρωσε περισσότερους από 600.000 συμμετέχοντες, παρέχοντας σε φοιτητές και νέους επιχειρηματίες μια πλατφόρμα για να εκθέσουν τη δημιουργικότητα και την καινοτομία τους σε ένα παγκόσμιο κοινό ειδικών της βιομηχανίας ομορφιάς και υποψήφιους εργοδότες. Φέτος, στο πνεύμα της ένταξης και στη συνέχιση της λειτουργίας του ως ο μοναδικός διαγωνισμός του είδους του, εστίασε στην απασχόληση των νέων και το Brandstorm συμπεριέλαβε όλους τους νέους κάτω των 30 ετών, καθώς και όσους δεν ήταν μέχρι στιγμής εγγεγραμμένοι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το θέμα του φετινού διαγωνισμού, «Disrupt Beauty 2030», προσκάλεσε τους συμμετέχοντες να φανταστούν κλιμακωτές και βιώσιμες λύσεις για τις κατηγορίες ομορφιάς Inclusion, Green και Tech, ενδυναμώνοντας τις ομάδες με στόχο να επιφέρουν θετικά αποτελέσματα στο μέλλον. Για πρώτη φορά, η L'Oréal συνεργάστηκε με τη Salesforce, τον παγκόσμιο ηγέτη στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM), για να υποστηρίξει την εμπειρία των συμμετεχόντων στο Brandstorm με πρόσβαση στην ηλεκτρονική μάθηση μέσω της πλατφόρμας MyTrailhead και τη δημιουργία εικονικής κοινότητας μέσω του Slack. Σε μια χρονιά πρωτιάς το Brandstorm έλαβε επίσης την πιστοποίηση EOCCS, ως επιβεβαίωση της υψηλής ποιότητας της εμπειρίας του διαγωνισμού Brandstorm της L'Oréal και της συστηματικής προσέγγισης στη διαδικτυακή μάθηση και τη συμμετοχή των μαθητών.
«Ήμασταν στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξουμε το διαγωνισμό Brandstorm της L'Oréal ως στρατηγικό συνεργάτη τεχνολογίας, ενσωματώνοντας την ηλεκτρονική μάθηση στη συνολική εμπειρία και αναπτύσσοντας από κοινού το περιεχόμενο για τα ψηφιακά επιτεύγματα που προσφέρονται στους φιναλίστ», δήλωσε ο Alexandre Dayon, Salesforce Advisory Board Chairman. «Αποτέλεσε επίσης μεγάλο προνόμιο να μπορώ να καθοδηγώ και να λειτουργώ σαν μέντορας για αυτά τα λαμπρά νεαρά μυαλά που ασπάζονται την τεχνολογία, αντιλαμβάνονται εγγενώς τις δυνατότητές της και είναι τόσο ενθουσιώδεις στο να τη χρησιμοποιούν για καλό σκοπό».
Οι τελικοί του Brandstorm 2022 της L'Oréal προβλήθηκαν στο YouTube στις 10.00 ώρα Παρισιού την 1η Ιουλίου 2022.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr