“Κύριο μέλημα μας είναι να δώσουμε αξία στους μετόχους και μόνο και δεν σκοπεύουμε να βγούμε από τη Wall” , ξεκαθάρισε ο κ. Νίκος Τσάκος, διευθύνων σύμβουλος της ΤΕΝ, εν συνεχεία των πρόσφατων δηλώσεων στο Bloomberg, όπου άφησε να εννοηθεί πως ίσως να μην αξίζει τον κόπο να είναι κανείς εισηγμένος όταν είναι τόσο υποτιμημένη η μετοχή του δηλάδη όταν το net asset value της εταιρείας ειναι 1,4 δισ. δολάρια και η χρηματιστηριακή της αξία ειναι 760 εκ. δολάρια, όπως στην περίπτωση της ΤΕΝ.
«Αυτό που εννοούμε είναι ότι ο ναυτιλιακός κλάδος είναι γενικά υποτιμημένος σε σχέση με άλλους κλάδους προσθέτοντας ότι άλλες εταιρείες σχετικών κλάδων διαπραγματεύονται με πολύ μεγαλύτερους πολλαπλασιαστές κερδών». Η εταιρεία θεωρεί ότι ο ναυτιλιακός κλάδος αξίζει μεγαλύτερη προσοχή και σεβασμό από επενδυτές και αναλυτές. Εκτιμά ότι οι περισσότερες εταιρείες του κλάδου των μεταφορών διαπραγματεύονται με σημαντικό discount, προσθέτοντας ότι «ελπίζουμε μια μέρα να δούμε αποτυπωμένη την πραγματική αξία της εταιρείας», τονίζει ο αναπληρωτής Πρόεδρος της κ. Michael Joliffe. «Πολλοί εστιάζουν μόνο σε μια κατηγορία τάνκερ, τα VLCC. Όταν τα VLCC ναυλώνονται στα 200.000 δολάρια την ημέρα, επικρατεί παντού ευφορία. Όταν όμως οι τιμές υποχωρήσουν στα 50.000 δολάρια τότε χάνουν το ενδιαφέρον τους, ενώ πριν από λίγα χρόνια όλοι ήταν ευτυχείς αν έπιαναν μια τιμή μεταξύ 30-40.000 δολαρίων την ημέρα», πρόσθεσε ο κ. Joliffe. Η ΤΕΝ από το 1997 που ξεκίνησε το αναπτυξιακό της πρόγραμμα, έχει παραλάβει 24 νεότευκτα πλοία, έχει αγοράσει 2 VLCC από άλλες εταιρείες, ενώ αναμένεται να παραλάβει άλλα 13 πλοία μέχρι το 2008. Ο στόλος της σήμερα έχει μόνο ένα single-hull πλοίο. Το συνολικό μέρισμα για την χρήση 2005 ανήλθε σε $2.10 (Μερισματική Απόδοση 6%).
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr