Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ομίλου, η αντιπροσώπευση θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2022 και περιλαμβάνει την διανομή σε όλα τα κανάλια διανομής του brand στην ελληνική αγορά.
Το Fissan, με ιστορία 85 ετών στην ελληνική αγορά, αποτελεί μια υψηλής αναγνωρισιμότητας μάρκα περιποίησης του βρεφικού δέρματος. Συνιστάται από παιδιάτρους και το εμπιστεύονται νέες μητέρες για την φροντίδα βρεφών ηλικίας μεταξύ 0-3 ετών, καθώς δεν περιλαμβάνει χρωστικές ουσίες και parabens, ενώ διακρίνεται για την ήπια σύνθεσή του, το ουδέτερο PH και το χαρακτηριστικό απαλό άρωμα.
Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από την διανομή του Fissan ανέρχονται σε περίπου 1 εκ. ευρώ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι για την ανάληψη της διανομής ο Όμιλος δεν χρειάστηκε να προβεί σε κάποια δαπάνη.
Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιριών είναι μια ακόμα επιβεβαίωση της εδραιωμένης θέσης του Ομίλου Σαράντη στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων και απόδειξη πως το ανεπτυγμένο δίκτυο πωλήσεων και η επιτυχημένη εμπορική εκτέλεση τον καθιστούν πόλο έλξης και ιδανικό συνεργάτη για πολυεθνικές εταιρείες που επιθυμούν να υποστηρίξουν και να αναπτύξουν την δραστηριότητά τους.
Μέσω της συμφωνίας, η οποία είναι ευθυγραμμισμένη με την αναπτυξιακή στρατηγική του, ο Όμιλος εμπλουτίζει περαιτέρω το προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο στην ελληνική αγορά, ενισχύοντας παράλληλα περαιτέρω τον κύκλο εργασιών του και την κερδοφορία του τόσο στο κανάλι της ευρείας διανομής όσο και στο κανάλι του φαρμακείου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr